Praathoek

DeletedUser4771

Guest
Typisch Nederlands is recht naar beneden gaan :p
Dat is mijn snowboard ervaring. Recht naar beneden en op mn reet zitten een week lang.:D

Ook dom (nooit doen als snowboarder) om een wedstrijdje naar beneden te doen tegen een skiër. De klap die ik maakte toen ik met gevoelsmatig 50 over een gemist heuveltje vloog zou tot de dag van vandaag bepaald afwijkend gedrag kunnen verklaren;)
 
Reactiescore
1.476
Typisch Nederlands is recht naar beneden gaan :p
Precies! Maar als je op je zij staat voelt dat een stuk harder en je moet bij het afremmen veel meer kracht en balans gebruiken. ;)
Dat is mijn snowboard ervaring. Recht naar beneden en op mn reet zitten een week lang.:D

Ook dom (nooit doen als snowboarder) om een wedstrijdje naar beneden te doen tegen een skiër. De klap die ik maakte toen ik met gevoelsmatig 50 over een gemist heuveltje vloog zou tot de dag van vandaag bepaald afwijkend gedrag kunnen verklaren;)
Klopt dat win je niet snel. Als snowboarder trek je ook iets minder snel op naar mijn ervaring van eigen wedstrijdjes.
 
Reactiescore
1.454
Snowboarders (puke)
 
Reactiescore
2.486
Hallo Community!

Het is weer tijd om je hardwerkende stamgenoten in het zonnetje te zetten. Het is namelijk weer tijd voor de TribalWars Community Awards (klik). Heeft een stamgenoot (of vijand) je doen verrassen met zijn skill of inzet? Nomineer hem dan voor een award! Hij maakt dan kans op (7.500) premiumpunten en één van de volgende titels:

Tribe mate of the year
The Sniper
The Wall Breaker
Master commander
Forum personality of the year

Vragen of opmerkingen over deze contest kunnen in het Discussietopic gesteld worden.

Ken jij iemand die deze prijs verdiend!? Nomineer deze persoon dan in de hierboven vermelde topics.

Let op: Bij een nominatie moeten de forumaccount en InGameaccount vermeld worden. 1 nominatie per speler is genoeg, het stemtopic komt later. Nomineren kan tot aankomende zondag.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ey K1sho ook weer uit je grot gekropen hoe gaat het dan in AE?
 

DeletedUser81453

Guest
Best lekker moet ik zeggen, de ratten zijn we kwijt. En daar? In dat toevluchtsoord voor ellende?
 
Reactiescore
533
Reactiescore
533
Snap alleen niet waarom je ex-stamgenoten ratten noemt.
 

DeletedUser81833

Guest
Best lekker moet ik zeggen, de ratten zijn we kwijt. En daar? In dat toevluchtsoord voor ellende?

Je bent praktisch al je leden kwijt. Zitten nog wel in je stam maar daar is alles mee gezegd
 

DeletedUser81453

Guest
Je bent praktisch al je leden kwijt. Zitten nog wel in je stam maar daar is alles mee gezegd

Och, wat jij kwijt noemt noem ik opgeruimd. En zeker niet allemaal hoor maar in tegenstelling tot de meeste hier zijn die niet afhankelijk van dagbesteding. Deze hebben zeg maar andere prioriteiten. Wellicht moeilijk voor te stellen maar het is echt zo.
 
Bovenaan