Praathoek

Reactiescore
1.367
Waarom zo boos? Uiteindelijk is iedereen slechts een intern voor Johnny
 
Reactiescore
1.454
Stoere jongen? Jij beweerde mij op m’n “plek te hebben gezet” terwijl je met iedere reactie een bevestiging geeft op wat ik eerder stelde, tot de boerenkool aan toe. En vervolgens ben ik de kleuter terwijl jij ‘leven probeert te houden in het AF van TribalWars’? HA!

Kansloos.

Ik zette je ook op je plek. Ik gaf aan dat je niet moest zeuren en dat je uit het niets zo ging doen. Ik gaf aan dat je dat niet moest doen. Dat het gevoelig ligt en jij er verder wat achter wilt zoeken is aan jouw. Als jij mij dan "stoere jongen" vind heeft meer met jouw te maken dan met mij. Wat ik wel leuk vind is dat je zegt dat ik overactief bent terwijl jij net zo snel weer reageert. Ironisch is het zeker.

Het feit dat jij zo te keer moet gaan bevestigd voor iedereen hier dat je je geen stand weet te geven. Die kansloos op het eind zegt ook genoeg. Ja ik probeer leven te houden op het forum, daarom doneerde ik 4K aan deze wedstrijd. En ja daarom post ik. Werelden die een actief forum hebben, hebben vaak een leukere eindstrijd. De forum is een plek waar iedereen zijn verhaal kwijt kan en iedereen andere meningen kan hebben. Dat maakt de wereld weer leuker. Dat jij het met dit soort gedrag kapot wil maken vind ik niet blijken van volwassen gedrag.

En verder, geloof het of niet, maar ik heb net echt boerenkool gegeten :).
 
Reactiescore
376
Kunnen jullie dat gekibbel even ergens anders voortzetten? Ik ben hier om sappige postjes over accounts te lezen (en PP te winnen), niet om te horen wie de grootste heeft.

Wanneer worden de inzendingen eigenlijk beoordeeld?
 

DeletedUser81453

Guest
Ik zette je ook op je plek. Ik gaf aan dat je niet moest zeuren en dat je uit het niets zo ging doen. Ik gaf aan dat je dat niet moest doen. Dat het gevoelig ligt en jij er verder wat achter wilt zoeken is aan jouw. Als jij mij dan "stoere jongen" vind heeft meer met jouw te maken dan met mij. Wat ik wel leuk vind is dat je zegt dat ik overactief bent terwijl jij net zo snel weer reageert. Ironisch is het zeker.

Het feit dat jij zo te keer moet gaan bevestigd voor iedereen hier dat je je geen stand weet te geven. Die kansloos op het eind zegt ook genoeg. Ja ik probeer leven te houden op het forum, daarom doneerde ik 4K aan deze wedstrijd. En ja daarom post ik. Werelden die een actief forum hebben, hebben vaak een leukere eindstrijd. De forum is een plek waar iedereen zijn verhaal kwijt kan en iedereen andere meningen kan hebben. Dat maakt de wereld weer leuker. Dat jij het met dit soort gedrag kapot wil maken vind ik niet blijken van volwassen gedrag.

En verder, geloof het of niet, maar ik heb net echt boerenkool gegeten :).

Je weet de boel goed te verdraaien. Ik zie dat je graag een stoere jongen gevonden wilt worden door je AF-aanhang maar er is niemand die jou een stoere jongen genoemd heeft. Jij noemde mij een stoere jongen en ik trok dat vervolgens in twijfel door daar op te reageren middels een citaat en hier een vraagteken achter te plaatsen. Ik ging er vanuit dat je begreep hoe dat werkt, Nederlandse taal.

Op het moment dat wij een dialoog hebben, vind ik het wel zo netjes om te reageren. Ironisch genoeg is dat hoe het werkt maar maak je geen zorgen; in tegenstelling tot jou zal ik geen jaren rondhangen op het AF van TribalWars en mij in ieder topic laten zien.

Kansloos zegt inderdaad genoeg en is een typerende samenvatting van jouw voorkomen. Jarenlang rondhangen op het AF van TribalWars en het levendig proberen te houden. Lachwekkend.

Oh, en ik weet niet waarom je op die boerenkool blijft hameren maar er is niemand die jouw boerenkool in twijfel trok. Sterker nog, ik antwoorde bevestigend en jij bevestigde hiermee het geschetste beeld. Maar dat lezen lijkt je niet zo goed af te gaan. Ik neem aan dat het gesmaakt heeft.

Verder zou ik zeggen; blijf lekker zitten op die plek. :)
 
Reactiescore
1.454
Kunnen jullie dat gekibbel even ergens anders voortzetten? Ik ben hier om sappige postjes over accounts te lezen (en PP te winnen), niet om te horen wie de grootste heeft.

Wanneer worden de inzendingen eigenlijk beoordeeld?

Was er al een tijdje klaar mee, maar wanneer ik hem rustig uitleg dat hij niet zo agressief uit de hoek moet komen gaat die verder vervelend doen. Ach ja.

Volgens mij is Aldo er effe niet en zou een andere mod het opzich nemen, dus weet niet wanneer precies. Wil het eigenlijk ook wel weten :D

Je weet de boel goed te verdraaien. Ik zie dat je graag een stoere jongen gevonden wilt worden door je AF-aanhang maar er is niemand die jou een stoere jongen genoemd heeft. Jij noemde mij een stoere jongen en ik trok dat vervolgens in twijfel door daar op te reageren middels een citaat en hier een vraagteken achter te plaatsen. Ik ging er vanuit dat je begreep hoe dat werkt, Nederlandse taal.

Op het moment dat wij een dialoog hebben, vind ik het wel zo netjes om te reageren. Ironisch genoeg is dat hoe het werkt maar maak je geen zorgen; in tegenstelling tot jou zal ik geen jaren rondhangen op het AF van TribalWars en mij in ieder topic laten zien.

Kansloos zegt inderdaad genoeg en is een typerende samenvatting van jouw voorkomen. Jarenlang rondhangen op het AF van TribalWars en het levendig proberen te houden. Lachwekkend.

Oh, en ik weet niet waarom je op die boerenkool blijft hameren maar er is niemand die jouw boerenkool in twijfel trok. Sterker nog, ik antwoorde bevestigend en jij bevestigde hiermee het geschetste beeld. Maar dat lezen lijkt je niet zo goed af te gaan. Ik neem aan dat het gesmaakt heeft.

Verder zou ik zeggen; blijf lekker zitten op die plek. :)

Het is prima jongen. Het blijkt wel weer dat je jezelf geen houding weet te geven. Ik probeer rustig een gesprek met je aan te gaan en je gedraagt je als een kind. Daar een gesprek mee voeren is gewoon doelloos. Je zit te zeiken dat ik te veel online bent, dat ik ouwe hoer, dat ik mensen ken. Ach prima joh allemaal. Misschien als jij normaal deed tegen mensen zouden ze ook met je willen praten.

Geniet nog maar even van je minuut van fame. Ik ga verder het AF niet meer besmeuren door verder op je te antwoorden. Mocht je problemen met me hebben, mag je me PM'en.
 

DeletedUser81453

Guest
je bent een mongool k1sho

Hey da’s grappig, je 2 vaders ook!

Jij moet vast een co-speler zijn, moraalbreker of dorpenuitbouwer!

In opdracht gestuurd of zomaar spontaan dit?

(Je lijkt zowaar een heldenstatus gecreëerd te hebben hier op het AF Pianoman! Jaja, ik weet dat je dit leest!)
 
Reactiescore
5.600
Kunnen jullie dat gekibbel even ergens anders voortzetten? Ik ben hier om sappige postjes over accounts te lezen (en PP te winnen), niet om te horen wie de grootste heeft.

Wanneer worden de inzendingen eigenlijk beoordeeld?
Als je het niet wilt horen kan ik altijd een fotootje doorsturen hoor.
 
Reactiescore
533
Je weet de boel goed te verdraaien. Ik zie dat je graag een stoere jongen gevonden wilt worden door je AF-aanhang maar er is niemand die jou een stoere jongen genoemd heeft. Jij noemde mij een stoere jongen en ik trok dat vervolgens in twijfel door daar op te reageren middels een citaat en hier een vraagteken achter te plaatsen. Ik ging er vanuit dat je begreep hoe dat werkt, Nederlandse taal.

Op het moment dat wij een dialoog hebben, vind ik het wel zo netjes om te reageren. Ironisch genoeg is dat hoe het werkt maar maak je geen zorgen; in tegenstelling tot jou zal ik geen jaren rondhangen op het AF van TribalWars en mij in ieder topic laten zien.

Kansloos zegt inderdaad genoeg en is een typerende samenvatting van jouw voorkomen. Jarenlang rondhangen op het AF van TribalWars en het levendig proberen te houden. Lachwekkend.

Oh, en ik weet niet waarom je op die boerenkool blijft hameren maar er is niemand die jouw boerenkool in twijfel trok. Sterker nog, ik antwoorde bevestigend en jij bevestigde hiermee het geschetste beeld. Maar dat lezen lijkt je niet zo goed af te gaan. Ik neem aan dat het gesmaakt heeft.

Verder zou ik zeggen; blijf lekker zitten op die plek. :)
Stoere jongen, kansloos ...

1575401132118.png

Get on with it, echt waar.
 

DeletedUser81453

Guest
Sjonnie niemand praat tegen jou, hoe vervelend je dat ook vind.

Hij is op z’n plek gezet, de plaat draaide al even niet meer. Heb meer het gevoel jullie fanboys er alles aan doen om deze weer aan te zwengelen. En je hebt gezien wat er van komt, onverstandig - niet doen.

P.s. Geld ook voor die andere onbenullen.
 
Reactiescore
533
Sjonnie niemand praat tegen jou, hoe vervelend je dat ook vind.

Hij is op z’n plek gezet, de plaat draaide al even niet meer. Heb meer het gevoel jullie fanboys er alles aan doen om deze weer aan te zwengelen. En je hebt gezien wat er van komt, onverstandig - niet doen.

P.s. Geld ook voor die andere onbenullen.
Dude, wat kraam jij toch alerlei gekke dingen uit.
 

DeletedUser81453

Guest
Dude, wat kraam jij toch alerlei gekke dingen uit.

Als je mond gesnoerd word kraam ik plots gekke dingen uit? Je komt met aan met ‘plaatjes die blijven hangen’ toen het gesprek al beëindigd was.

Oh en;
Tgoh, jouw dorpen kan de pp zien. Wat zeg je... Intern voor Johnny?
Bekijk bijlage 16157

Jij en die grote muil kramen de hele dag al gekke dingen uit. Niemand praat tegen jou maar je doet er zelf alles aan om de aandacht op te eisen.

Niet goed, dat ben je.
 

DeletedUser81223

Guest
Wat n gezever komt er uit je vingers die dit verhaal typen k1sho! Zit ik hier mooie en stoere verhalen te lezen komt dat gekwijl van jou ertussen door.
En nee ik heb geen enkele relatie met de sjohnies of whatever, we dragen zelfs niet dezelfde onderbroek(hoop ik)!
 
Reactiescore
5.600
Kutnoob
 
Bovenaan