Praathoek

Reactiescore
1.367
6 dorpjes vind ik meevallen
 
Reactiescore
2.478
Beste wiskundige,

Het is weer eens tijd om een wiskundig vraagstuk bij jullie neer te leggen: Hoeveel pepernoten passen er in een pot van 2.1L? Ben jij wiskundig aangelegd of kan jij raden op gevoel? Doe dan mee aan de Raad de pepernoten (klik) contest op ons forum en win 5.000 premium punten!
 
Reactiescore
533
Reactiescore
533
Ach we blijven proberen.

Ik zie hier gouden kansen.
 

DeletedUser81453

Guest
Ik ben een voorstander!

Precies dit. De hoop om d.m.v. Popie Jopie gedrag en continue activiteit een soort van sterrenstatus te krijgen op jawel, het forum van TribalWars. Er is geen topic te vinden waar je niet aanwezig bent.

Ik denk dat ze het thuis appreciëren als je je kamer eens opruimt of straks aan tafel zit rond etenstijd.
 
Reactiescore
1.454
Precies dit. De hoop om d.m.v. Popie Jopie gedrag en continue activiteit een soort van sterrenstatus te krijgen op jawel, het forum van TribalWars. Er is geen topic te vinden waar je niet aanwezig bent.

Ik denk dat ze het thuis appreciëren als je je kamer eens opruimt of straks aan tafel zit rond etenstijd.

Wat, mag ik mijn stamgenoot geen dorpen toewensen. Ook moet je het zand even uit je vrouwendelen halen. Zeuren omdat iemand actief is en leven in het AF probeert te houden is wel heel bijzonder XD
 
Reactiescore
489
Precies dit. De hoop om d.m.v. Popie Jopie gedrag en continue activiteit een soort van sterrenstatus te krijgen op jawel, het forum van TribalWars. Er is geen topic te vinden waar je niet aanwezig bent.

Ik denk dat ze het thuis appreciëren als je je kamer eens opruimt of straks aan tafel zit rond etenstijd.

Je moet rekening houden dat hij niet goed in sport is. Daarom dat hij hier een sterrenstatus wil omdat dit het enige is waar die iets of wat goed in is
 
Reactiescore
533
Precies dit. De hoop om d.m.v. Popie Jopie gedrag en continue activiteit een soort van sterrenstatus te krijgen op jawel, het forum van TribalWars. Er is geen topic te vinden waar je niet aanwezig bent.

Ik denk dat ze het thuis appreciëren als je je kamer eens opruimt of straks aan tafel zit rond etenstijd.
Hmmm spreek je nu over jezelf of? :rolleyes:
Wees niet zo zuur man
 
Reactiescore
1.454
Je moet rekening houden dat hij niet goed in sport is. Daarom dat hij hier een sterrenstatus wil omdat dit het enige is waar die iets of wat goed in is

Potje tennissen? :p

Hmmm spreek je nu over jezelf of? :rolleyes:
Wees niet zo zuur man

Gewoon geen aandacht meer aan besteden joh. Ik heb hem op zijn plek gezet, dan is het prima ;)
 

DeletedUser81453

Guest
Gewoon geen aandacht meer aan besteden joh. Ik heb hem op zijn plek gezet, dan is het prima ;)

Op zijn plek gezet? Door binnen een paar minuten te reageren heb je het enkel bevestigd, nietwaar? En vervolgens ging je weer verder met je Popie Jopie gedrag. Een pianeau spelende tennisser, ik begin langzaam wel een beeld te krijgen ja.

En geluisterd? Of staat moeders stamppot koud te worden?

En die Sjonnie, ach. Wat moet je d’r mee.
 
Reactiescore
1.454
Op zijn plek gezet? Door binnen een paar minuten te reageren heb je het enkel bevestigd, nietwaar? En vervolgens ging je weer verder met je Popie Jopie gedrag. Een pianeau spelende tennisser, ik begin langzaam wel een beeld te krijgen ja.

En geluisterd? Of staat moeders stamppot koud te worden?

En die Sjonnie, ach. Wat moet je d’r mee.

Ben je klaar?

Het feit dat jij beledigend wil overkomen en de stoere jongen wilt uithangen vind ik prima, maar val mij er niet mee lastig. Je komt nogal over als een kleuter.

En kwa eten zat je er niet ver naast, boerenkool staat op het menu bij mij :)
 
Reactiescore
533
Op zijn plek gezet? Door binnen een paar minuten te reageren heb je het enkel bevestigd, nietwaar? En vervolgens ging je weer verder met je Popie Jopie gedrag. Een pianeau spelende tennisser, ik begin langzaam wel een beeld te krijgen ja.

En geluisterd? Of staat moeders stamppot koud te worden?

En die Sjonnie, ach. Wat moet je d’r mee.
Weet je wat. Ik wil jou al niet meer als intern. Nah!

Wat denk je daarvan!
 

DeletedUser81453

Guest
Ben je klaar?

Het feit dat jij beledigend wil overkomen en de stoere jongen wilt uithangen vind ik prima, maar val mij er niet mee lastig. Je komt nogal over als een kleuter.

En kwa eten zat je er niet ver naast, boerenkool staat op het menu bij mij :)

Stoere jongen? Jij beweerde mij op m’n “plek te hebben gezet” terwijl je met iedere reactie een bevestiging geeft op wat ik eerder stelde, tot de boerenkool aan toe. En vervolgens ben ik de kleuter terwijl jij ‘leven probeert te houden in het AF van TribalWars’? HA!

Kansloos.
 
Bovenaan