Praathoek

Reactiescore
142
Wow, een overmogelijkheid aan spelletjes...

Tellen : 49

woordenslang: rinG

3 woorden spel: een jonge ridder

Tellen is zoooooo saai :(
Kijk, op W69 is het tenminste nog wat, daar halen ze de 1000 wel als het zo door gaat, zie ik hier nog niet gebeuren :p

Challenge Accepted
 

DeletedUser81223

Guest
Tellen : 50

woordenslang: GeluK

3 woorden spel: die een vieze
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser4771

Guest
55

Lamzak

gelukkig was de

@Legitius
Hou eens op... krijgen we dat gezeik hier nu ook al... van feminisme, klimaatdrammen tot gender-neutraal etc dat hoort allemaal thuis op het:
serieus vrij forum

en op pagina 2 van dat forum vindt je het onderwerp:
Feminisme
Als je de dikke knipoog in mijn bericht niet kan lezen zou ik toch even tussen de beentjes kijken of je maandverband geen switch nodig heeft maat. ;)
 
Reactiescore
581
Als je de dikke knipoog in mijn bericht niet kan lezen zou ik toch even tussen de beentjes kijken of je maandverband geen switch nodig heeft maat. ;)
Het is niet, dat ik deze niet kan lezen, maar ik heb er geen zin aan. Voor het geval iemand er wel serieus op reageert, gelijk de kop in drukken. Hier praten we en tellen we... maar niet 'zere neus' aub.
 

DeletedUser4771

Guest
Het is niet, dat ik deze niet kan lezen, maar ik heb er geen zin aan. Voor het geval iemand er wel serieus op reageert, gelijk de kop in drukken. Hier praten we en tellen we... maar niet 'zere neus' aub.
Aanvankelijk moest ik grinniken om je reactie, nu zie ik toch wat kleuren van je doorschijnen. De kop in drukken? Je hebt bijna 2000 berichten op het AF geplaatst afgelopen jaren en blijkbaar snap je er nog steeds niet veel van. Ik zal het uitleggen. Het is net als gedachten. Hoe meer aandacht je er aan geeft, hoe meer het gaat leven. Negeren en gefocust door tellen had je dus beter geholpen.;)

Als je het nu nog niet snapt kan je beter gaan huilen in een hoekje.
 
Bovenaan