Praathoek

Reactiescore
142
Mea heeft amper tot geen front met final, beetje front met potp en beetje met mij

Voor zover ik weet hebben we potp niet met zoveel gestacked als jullie mea hebben gestacked

Nu lul je eromheen, wouter had het over jou front, het front van Lyonn en Mea Vota. Niet over Final en Part of The problem.

Bij Final staan trouwens op dat amper tot geen front ook dikke 100k stacks in diverse dorpen :p
 

Deleted User - 2167192

Guest
Mea heeft amper tot geen front met final, beetje front met potp en beetje met mij

Voor zover ik weet hebben we potp niet met zoveel gestacked als jullie mea hebben gestacked

Jij hebt ook niet verkloot cluster als mea.
 
Reactiescore
142
Wie is er zo hard dorpen aan het verliezen?
 
Reactiescore
389
Master roshi toont zijn skills deze ochtend even, door 1 dorpje te behouden ten koste van slechts (minstens) 1450 pp in muren uppen :0
(rapportjes kunnen doorgestuurd worden mocht iemand het niet geloven wat ik kan begrijpen)
 
Reactiescore
323
Master roshi toont zijn skills deze ochtend even, door 1 dorpje te behouden ten koste van slechts (minstens) 1450 pp in muren uppen :0
(rapportjes kunnen doorgestuurd worden mocht iemand het niet geloven wat ik kan begrijpen)
Maar pp uitgeven is ook een skill natuurlijk... :p
 
Reactiescore
389
@Duckje
Wat gebeurd er als 1 stam 37% haalt en in die week dat ze het moeten volhouden een andere stam het ook haalt?
Niet heel onwaarschijnlijk dat zoiets gebeurd.
Belachelijke voorwaarden sowieso, stammen met max 10 mensen om dan vervolgens zo'n pauper voorwaarde te doen echt belachelijk, maar what else is new.
 
Reactiescore
698
Ze huiden nauwelijks rekening in verschillende markten.
De wereld is ongeveer 50/50 dus zou dominatie 70-80% moeten liggen.
10 leden per stam maximum omdat dat op NL blijkbaar een 'ding' is terwijl dit ook één van de puntjes was dat leden per stam omhoog moeten.
Verzet het aub wat hoger. (Gelukkig is dit casual 10 al wat het geval - 18 leden per stam)
Aangezien er dan toch BG's zijn en stammen die eigenlijk 1 stam zijn zoals RABA, zouden we toch verwachten dat de dominatie wat hoger ligt.

Het is niet dat we een .net .de .??? server zijn waarop de nummer 1 stam altijd 70-90% van de dorpen heeft.
 
Reactiescore
698
Het is weer beland waar casual om draait. Tijd voor jullie om barbarendorpen te edelen. :snob::snob::snob:

Aantal spelers: 117
Barbarendorpen: 419

Helaas @Final 24 nog steeds te weinig barbarendorpen per speler.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
273
Nog niet eens 4 BB's per speler. Wat een schande. Wanneer krijgen we nou eens 50 BB's per speler. Ik wil weer eens een continent kunnen vullen met mijn eigen cluster :(
 
Reactiescore
323
Proficiat RA/BA met jullie overwinning. Maar het boosten van alles op het einde getuigd wel van weinig respect tov je tegenstander.
Maar heeft Rain op deze wereld iets laten zien waar ze ons respect mee zouden kunnen winnen? Nee, ze hebben enkel gespeeld op BLOCK OK, dorpen geïnternd en van onterecht gebande spelers geëdeld. En toen de range weg was lieten jullie het massaal afweten. Rain verdient wat dat betreft geen enkele award.

Dus klopt, je hebt helemaal gelijk Robbie :) Bedankt voor de felicitaties trouwens :)
 
Reactiescore
20
Wat heeft RAIN dan laten zien op deze wereld dat het uberhaubt een wereld award verdiend? ;)
 
Bovenaan