Praathoek

Reactiescore
142
Misschien moet je dan eens inloggen in plaats van alleen maar inactief zijn en op rood staan.
Het is ook wel lastig hoor, inloggen. Dat lijkt bijna op iets nuttigs doen.

dat is taktiek! Ik ben wel online maar offline.
 
Reactiescore
2.483
Hallo Community!

Het is weer tijd om je hardwerkende stamgenoten in het zonnetje te zetten. Het is namelijk weer tijd voor de TribalWars Community Awards (klik). Heeft een stamgenoot (of vijand) je doen verrassen met zijn skill of inzet? Nomineer hem dan voor een award! Hij maakt dan kans op (7.500) premiumpunten en één van de volgende titels:

Tribe mate of the year
The Sniper
The Wall Breaker
Master commander
Forum personality of the year

Vragen of opmerkingen over deze contest kunnen in het Discussietopic gesteld worden.

Ken jij iemand die deze prijs verdiend!? Nomineer deze persoon dan in de hierboven vermelde topics.

Let op: Bij een nominatie moeten de forumaccount en InGameaccount vermeld worden. 1 nominatie per speler is genoeg, het stemtopic komt later. Nomineren kan tot aankomende zondag.
 
Reactiescore
389
Apart dat er zo enorm veel gedoe was over dorpen van avada, zelfs dreigen met het gooien van kata's.
Dorpen zijn terug gegaan met de vermelding dat wij voortaan zulke dorpen ook als cf zullen bestempelen.
En nog geen maand later pak je zo'n dorp en weet je van niks. Beetje kansloos natuurlijk, niet geheel onverwacht, maar wel triest.
 
Reactiescore
15
Mijn antwoord was natuurlijk niet serieus bedoeld. Ik weet er wel degelijk van en ben er ook over in gesprek. <3
 
Bovenaan