Praathoek

Reactiescore
142
We zijn 2 maanden verder en je laat je internen zie ik.
Gelukkig 2 maanden geleden al aangegeven dat het eraan zat te komen, maar toch weer erg jammer.

Op C8? Ja dat klopt. Ik ga naast mijn studies ook gaan werken vanaf eind augustus. Vandaar de keuze om te stoppen op C8.
 
Reactiescore
389
Wereld is toch al gespeeld, al moet ik zeggen dat final nog wel z'n best doet met pp spenderen in het event
 

DeletedUser80547

Guest
Niet lullig bedoeld naar de spelers die nog op Casual 8 spelen. Maar denk toch dat dit het einde van de Casual werelden is ?
BB dorpen nu al (bijna) op. Nog 9 maanden... om wat te doen ? Tuurlijk langzaam aan zullen 1 voor 1 leden op BB springen omdat er bijna een jaar niks te doen is. Eerste range verbreding is pas in juni 2020.
Sorry hoor maar als InnoGames / TW niet ingrijpt vind ik dit pas echt een flop. Zonde om dit spelletje wat ik met plezier speel / heb gespeeld zo dood te laten bloeden.
 
Reactiescore
142
Of de wereld wat langer open houden voor nieuwe spelers.
 
Reactiescore
264
Ik ben nieuw op deze wereld helaas word ik al helemaal ingeedeld door grote spelers. Meer bb per persoon zou dit voor een groot gedeelte idd oplossen. Daarnaast vind ik het ook erg oneerlijk dat mensen een grote inventaris meenemen. Daardoor kon mijn buurman op het begin al meteen 20+ dorpen edelen, waardoor die al een enorme voorsprong op me had. Dit kan ik nergens meer inhalen, omdat er geen bb dorpen zijn om te farmen.

Fix dit alsjeblieft voor de volgende casual @Duckje
 
Reactiescore
389
Meer bb's gaat niet helpen, zolang er met een vol inventaris gestart kan worden. Inventaris behouden moet gewoon uit of aan zware ristricties (bijvoorbeeld geen gs ps pakketjes en vlagboosters meenemen).
Anders blijven de bb's in rap tempo worden geedeld en heeft een echte casual speler niks aan deze werelden.
 

Deleted User - 487945171

Guest
Precies, gewoon die inventaris uitschakelen en meer barbs, krijg je ook weer grotere werelden. En eigenlijk ook de PP beurs weg anders krijg je daar straks weer gedoe mee. De casuals waren oorspronkelijk bedoeld voor nieuwe spelers of spelers die wat rustiger willen spelen. Daar is op deze manier echt niets meer van te merken. Maja, vooral niet luisteren naar de community, TW/Innogames is toch al zijn eigen graf aan het graven. Zonde, het was zo'n leuk spel.
 
Reactiescore
389
Precies, gewoon die inventaris uitschakelen en meer barbs, krijg je ook weer grotere werelden. En eigenlijk ook de PP beurs weg anders krijg je daar straks weer gedoe mee. De casuals waren oorspronkelijk bedoeld voor nieuwe spelers of spelers die wat rustiger willen spelen. Daar is op deze manier echt niets meer van te merken. Maja, vooral niet luisteren naar de community, TW/Innogames is toch al zijn eigen graf aan het graven. Zonde, het was zo'n leuk spel.

Die pp beurs hoeft niet perse uit (ik gebruik hem zelf niet) Maar daarmee ga je niet zo'n grote voorsprong pakken als nu met de inventaris :p Zeker niet als je gewoon nog met een uitgebouwd dorp kan beginnen, wat heb je dan aan 2k gs te kopen haha
 
Reactiescore
273
Wat is l0rsl4 toch weer lief voor mij:

586be118e076f17e6f75c06004232880.png
 
Reactiescore
273
Nou ik vind het wel erg lief van jou hoor.
Zo lief dat ik je gewoon een aanbod wil doen om samen de Kattenstam op te richten.
Kunnen we samen miauwen naar de noobs die in een stam zitten waar de afkorting begint met een R.
Red Rain gaat ten onder en de katten zullen overwinnen!!
MUAWHAHAHAAAA
 
Bovenaan