Praathoek

Reactiescore
273
Jand, kom naar Rain... dat is een mooie stab waar lang over gepraat zal gaan worden.
Dan dumpen we Leon wel bij aztec.
 
Reactiescore
142
Dan moet ik even nog wat vv s aannemen om mijn notities compleet te maken xd
 
Reactiescore
273
Yes!!!! Doe dat. Laat gelijk even zien waar Mea d'r kerk dorpen en torens staan. Kan ik die vannacht even slopen.
 
Reactiescore
273
Ik vermoed eerder dat hij verhalen over mij schrijft in zijn dagboek....
Aangezien hij de eerste vriendverzoek was die ik kreeg hier op cas8, zal die wel een ding voor mij hebben.
Maar dat is prima, ieder z'n fantasie.
 
Reactiescore
273
Zal ik jullie eens wat vertellen...
Ik denk dat dit best wel eens een verrassing kan zijn.
Dus als je niet van verrassingen houd, open dan absoluut niet de spoiler.

Dus hier komt die... dit is echt een flinke verassing.
Dit is een praathoek topic.
 
Reactiescore
142
Huh nee, heb nooit ergens een lief dagboek gehad! Maar had uiteraard ook nooit verwacht dat jij je tegen mij zou keren Erwin ! Beetje jammer hoor
 
Reactiescore
273
Jand, dat komt omdat je verkeerde keuzes maakt. Ik heb je al minstens 10 keer uitgenodigd in Rain, maar je denkt dat RA beter voor je is.
Als dat niet de definitie is van een verkeerde keuze dan weet ik het ook niet meer...

Dus ik ben niet tegen je... Jij bent tegen je. :(
 
Reactiescore
142
Jand, dat komt omdat je verkeerde keuzes maakt. Ik heb je al minstens 10 keer uitgenodigd in Rain, maar je denkt dat RA beter voor je is.
Als dat niet de definitie is van een verkeerde keuze dan weet ik het ook niet meer...

Dus ik ben niet tegen je... Jij bent tegen je. :(

Ik heb geen uitnodiging gezien in mijn berichten inbox !
 
Reactiescore
273
Misschien moet je dan eens inloggen in plaats van alleen maar inactief zijn en op rood staan.
Het is ook wel lastig hoor, inloggen. Dat lijkt bijna op iets nuttigs doen.
 
Reactiescore
389
Daar heeft jand zijn onderdanen voor, je denkt toch niet dat hij zich mengt bij het voetvolk?
 
Bovenaan