Praathoek

Reactiescore
389
Vriendelijk boeltje hier.. :oops:

Tja, vind belangrijk dat spelers die grote accounts krijgen ondanks enige skill, daarna een redelijk grote mond nog hebben, en vervolgens direct de vv moeten afgeven als er incommings komen omdat ze er zelf niks van kunnen, op hun plek worden gezet. Zeker als ze dan ook op het AF nog eens leuk komen doen. Ook deels een waarschuwing voor toekomstige stammen natuurlijk waar de bepaalde speler in zou willen gaan.
 

DeletedUser78605

Guest
Ben niet op de wereld gekomen om aardig te zijn tegen iedereen. Kan je dan andere spelletjes aanraden :)

Ps succes in het mod team tijdelijk
 
Reactiescore
273
Chevalier de Sangreal

Gefeliciteerd met het succesvol aanvallen zonder enige reden, winst, logica, strategie en respect.
Wat verwacht je nou werkelijk te bereiken met deze aanvallen die continue doorlopen, en zelfs midden in de nacht, in de nacht bonus aankomen.
Moet je niet slapen of iets dergelijks? Misschien heb je wat aan deze hint: Casual 8.
Casual = midden in de nacht als een game verslaafd jochie aanvallen versturen die geen ander doel hebben dan puur het irriteren van een ander... Of toch niet?

Actie als dat verwacht je tijdens oorlogen of als er ook werkelijk iets te winnen valt. Maar hier is niets te winnen. Er zijn alleen verliezers. En helaas ben ik er ook een van, aangezien ik nu wakker ben vanwege de wekker die ik uit voorzorg gezet had. Overigens een voorspelbare actie, gebaseerd op het gesprek tussen jou en mij. Logica is ver te zoeken helaas.

Casual 9, graag een aanvalsblokkade tussen 23:00 en 08:00!
Geen nacht bonus, gewoon een blokkade. Voor de échte casual spelers.

Groetjes,

Rant.
 

DeletedUser80547

Guest
Bent u nou boos dat iemand u in de nachtbonus aanvalt?? Heeft u geen deff troepen?
 

DeletedUser80835

Guest
Bent u nou boos dat iemand u in de nachtbonus aanvalt?? Heeft u geen deff troepen?

denk dat 95% van de hoofddorpen op een casual off zijn aangezien je dat al gratis erbij krijgt ;) maar nachtbonus aanvallen hoort er toch gewoon bij? Ik ben er ook geen fan van, maar altijd leuk om een speler te trollen :p dan had jij hem eerder al overdag moeten clearen ;)
 
Reactiescore
273
Aankomen in de nachtbonus, prima. Maar dit is de situatie.
- Aanvallen heeft geen zin, anders dan je eigen troepen te gebruiken om een andere speler te hinderen. Het levert meer op om te farmen, dan om dorpen van een speler aan te vallen, wetend dat je er geen grondstoffen van krijgt.
- Edelen gebeurt ook al niet. Want de BB dorpen in de buurt zijn nog meer waard dan de dorpen die hij van mij aanvalt.
- Aanvallen in de nacht(bonus) versturen, waardoor je zelf slaap mist, en de tegenstander toch niet terug kan vechten, omdat die wél slaapt. Wat wil je? Een uitdaging, of een mak lammetje aanvallen?

Strategisch heeft het al helemaal geen zin. Ik farm gewoon door. Wetend dat hij zijn clear split in meerdere kleine en deze met een aantal fakes verstuurd. Backtimen gaat daardoor niet of nauwelijks, en zodra ik 300lc van hem pak, komt zijn backtime op de terugkomst van die van mij aan.

Wat er gewonnen wordt is alleen irritatie. Wat er verloren gaat aan beide kanten zijn grondstoffen i.v.m. afbouwen van gebouwen om buiten/binnen bereik te blijven.
Wacht tot de accounts beide een aantal uitgebouwde dorpen hebben, en ga dan moeite doen. Want dan kun je tenminste nog écht iets winnen.
 
Reactiescore
273
Dezelfde persoon die mij zo nodig in de nacht aan moest vallen kan het niet zo waarderen wanneer het bij hem gedaan wordt.
Was sinds gisteren gestopt. Maar hij lag zo dicht bij de 20% range dat ik nog héél even doorgroeide om hem even terug te pakken.

Al met al, hij was diegene die de NAP afwees.

Ps. Lig je rond final 24 op cas8, vanaf vanavond staat mijn account op delete. Komt een leuk dorpje vrij voor diegene die er in de buurt ligt.


Chevalier de Sangreal vandaag om 07:32 uur
Je bent wel de allerallerergste sprookjes verteller die telkens onwaarheden vertelt en maar onzin kletst zowel op forums chats en profiel.

En dan druk ik mij nog voorzichtig uit

Ziel en ziek tegelijkertijd
 

DeletedUser78605

Guest
Zal wel gaan voor je dorpje, lekker achter Free komen te liggen :D
 

DeletedUser80547

Guest
Deze casual is/word toch een flop. Zo klein. Ik vind het jammer. Sowieso vind ik alle werelden steeds maar kleiner en kleiner worden.
Niet dat TW daar veel aan kan doen dat de playerbase al jaren terug loopt. Browser spellen worden in het algemeen gewoon steeds minder gespeeld, jeugdige/nieuwe spelers spelen liever iets als 'Fortnite' dan een 'ouderwets' browser spelletje. Tsja en het helpt ook niet dat tegenwoordig 4/5/6 man op 1 account spelen. Vroeger speelde iedereen solo & had je daardoor ook meer spelers. Anyway, ik ratel weer eens veel te lang door. Ik maak mijn werelden waar ik op speel nog af & dan stop ik er ook mee.
 

DeletedUser78605

Guest
Ze kunnen werelden groter maken, gaat enkel niet gebeuren. Innogames geeft geen fuck meer om Triablwars.nl Enkel nog uitmelken en kijken wat er te halen valt. Ze doen ook bepaalde wereldinstellingen niet meer, omdat het gewoon minder oplevert. Duckje probeert het nog, maar er wordt door innogames met de pet naar gegooid.

Oplossingen liggen voor de hand :)
 

DeletedUser81143

Guest
als iemand ooit nog een nachter nodig mocht hebben ik ben beschikbaar
kan alles doen en ben goed in snipe en farmen

ik ben standaard tot circa 6 uur in de ochtend online nederlandse tijd
Ik speel ook nog gewoon solo hoor.
 
Bovenaan