Praathoek

Reactiescore
2.303
Reactiescore
63
Als jij een notoire spiker bent, spelen wij jou als eerst van deze wereld af, iedereen heeft echt een kindje dood aan vervelende spikers en kunnen nu vrij gemakkelijk opgespoord worden. Gebruik je verstand , speel eerlijk en doe het niet!

Nee, ben zeker geen spiker. Probeerde gewoon wat tegendraads te zijn en de andere kant te belichten, werd een beetje een eenzijdige stelling anders :p

Ik zou me om hem niet veel zorgen maken, z'n onderbouwing komt namelijk totaal niet overeen met de realiteit

Wat klopt er niet dan? Van zo'n goede speler als jij kan ik nog veel leren denk ik!
 
Reactiescore
831
Ik ben zelf het type dat snel mensen beschuldigd van overdreven PP gebruik maar Paint! hiervan beschuldigen vind ik wel wat speciaal.

Op 1 member na worden we al gedubbeld qua punten door de #1 rang. Verder zit er bij ons echt niet veel PP in de accounts..
 

DeletedUser79193

Guest
Ik ben zelf het type dat snel mensen beschuldigd van overdreven PP gebruik maar Paint! hiervan beschuldigen vind ik wel wat speciaal.

Op 1 member na worden we al gedubbeld qua punten door de #1 rang. Verder zit er bij ons echt niet veel PP in de accounts..

Ik maak maar een geintje ;)

Vind het wel bijzonder dat iedereen zegt pp te gaan farmen maar elke keer de beurs op 0 staat, dus er zijn er wel aardig wat die abusen lijkt mij.
 
Reactiescore
2.368
Of een klein deeltje aan spelers dat alles neemt door 24/7 naar die beurs te staren. :)
 
Reactiescore
116
Waar spelen jullie dan?:p
De grondstof merchant

Maar ik heb de meta precies nog niet door, zelf de plaatselijke naabs groeien sneller dan mij..
Zit constant tegen die farmlimiet, heb nog geen PP gebruikt buiten voor PA zelf, triestig.
 
Reactiescore
58
Zelfde verhaal hier, schommel wel rond de top 100 maar de beurs nog niet gebruikt (al is dat eigenlijk alleen omdat hij steeds leeg is als ik een keer check). Al die mooiboys die momenteel hoog staan en zeggen niet te abusen liegen. Gewoon preventief je gs flink uppen zodat je in de edelfase een inhaalslag kunt maken

Ik verwacht dat de hele top 100 wel iets qua pp heeft gebruikt.
 
Reactiescore
524
Zelfde verhaal hier, schommel wel rond de top 100 maar de beurs nog niet gebruikt (al is dat eigenlijk alleen omdat hij steeds leeg is als ik een keer check). Al die mooiboys die momenteel hoog staan en zeggen niet te abusen liegen. Gewoon preventief je gs flink uppen zodat je in de edelfase een inhaalslag kunt maken

Bij het verkopen van GS heb ik net mijn honderdste transactie gedaan met de pp-beurs
2x1k2hpva.png


3ecfcs8skg4cj.png
 
Reactiescore
116
Zelfde verhaal hier, schommel wel rond de top 100 maar de beurs nog niet gebruikt (al is dat eigenlijk alleen omdat hij steeds leeg is als ik een keer check). Al die mooiboys die momenteel hoog staan en zeggen niet te abusen liegen. Gewoon preventief je gs flink uppen zodat je in de edelfase een inhaalslag kunt maken
Ja men gs staan nu op 16, weet niet of ik daarmee goed bezig ben :D

Zoek wel nog een goede stam maar Paint pakt me precies niet serieus :(
 
Reactiescore
2.368
Ja men gs staan nu op 16, weet niet of ik daarmee goed bezig ben :D

Zoek wel nog een goede stam maar Paint pakt me precies niet serieus :(
Kan beter tbh. Zonder pp kun je wel al rond 20/21 each zitten :oops:
 
Bovenaan