Praathoek

Reactiescore
2.386
Ben ik zo belangrijk voor je dat je dit zo over mij zegt? Als je geheel op de hoogte zou zijn van de situatie had je dit ook niet gezegd ;)
Breng ons dan op de hoogte. Want momenteel is de situatie zo: jouw account heeft een stab gedaan, jij bent verantwoordelijk.
Je zusje de schuld geven is de meest onvolwassen actie die ik sinds een tijdje meemaak. Want neen, zo werkt het niet (in deze community).
Jij (en laat het nu nog je zusje zijn) begaat een fout. 'Ik heb gezocht achter een oplossing' verbeterd deze situatie niet, in gelijk welk opzicht. Ik vind trouwens dat je hier niet de schuld bij Pyro mag leggen die beslist om niet meer met je samen te willen werken, ik zou stabbers ook niet meer vertrouwen. Totdat jij met een uitgewerkt plan komt om dit zelf gecreëerde probleem op te lossen, word jij gezien als een stabber. Zo simpel is het.

Enige wat je momenteel gedaan hebt is roepen dat je het jammer vindt, dat je een poging hebt gedaan om het 'op te lossen' en dat het eigenlijk je zusje was.

Los het op, of draag de gevolgen.
 
Reactiescore
22
Dag,

Stamleiding van TOD hier!
Ik zelf en de overige leiding van TOD waren niet op de hoogte van de PBG tussen Pyromaniacs en Stones, dat is al 1.

Daarnaast waren wij zeker en vast niet op de hoogte van de "Stab" en we gaan hier zeker ook niet mee akkoord. Bij deze wil ik jullie dus melden dat we Stones officieel zullen kicken uit de stam. Ik dacht dat het een goede medespeler was maar door dit te zien beginnen er ook twijfels te komen langs mijn kant. Hopelijk kunnen we allemaal terug rustig verder. Voor Pyromaniacs, mijn oprechte excuses dat een stamlid dit heeft gedaan. Hopelijk veroorzaakt dit geen haat naar de stam TOD/TOD2.

Gegroet
Tiaro
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.478
Oke handig is het niet dat ik haar er op het laten spelen geef ik toe
Wat boeit dat nu. Als ze maar op de hoogte is van je (p)bg's. Daarnaast neem ik niet aan dat je iemand edels op je acc laat sturen zonder goede reden, dat is wel les 1 die je aan elke noob die op je acc komt verteld. Het verhaaltje word daardoor een beetje ongeloofwaardig.

Verder geloof ik best dat je een oplossing zoekt, maar die is er niet. Zijn acc heeft een enorme achterstand. Het enige wat je het slachtoffer kunt aanbieden is je eigen acc, maar dat zie ik bijna niemand doen.
 

DeletedUser79193

Guest
Het zoeken naar een oplossing is trouwens onzin. In de PM’s is nergens te lezen dat hij ook maar enig voorstel heeft gedaan om het op te lossen. Ook wist hij dat ik onder aanval lag op mijn 2e dorp, en daar een backtime op liep. Toen kwam heel toevallig zijn laatste edel (onverwachts, omdat ik mag aannemen dat zodra een “VV” weet van de situatie niet opnieuw aanvallen zal versturen) 10 seconden voordat mijn backtime aankwam aan.

Ik heb geen woorden voor zulke spelers en ze verpesten de lol, niet alleen voor mij, maar voor iedereen op het spelletje.

Niels
 
Reactiescore
7.936
Ben ik zo belangrijk voor je dat je dit zo over mij zegt? Als je geheel op de hoogte zou zijn van de situatie had je dit ook niet gezegd ;)

Je bent totaal niet belangrijk, maar je verneukt het wel voor andere spelers terwijl dit spel juist meer spelers nodig heeft. Als ik het zo allemaal lees is er voldoende hier om van alles op de hoogte te zijn. Speel nu zelf als sinds wereld 2 dus elk dom excuus van spelers heb ik inmiddels wel gehoord, deze past wel in de top 3 van complete bullshit. Mijn zusje, laat me niet lachen.
 

DeletedUser81007

Guest
64480511.jpg
 
Reactiescore
206
Dag,

Stamleiding van TOD hier!
Ik zelf en de overige leiding van TOD waren niet op de hoogte van de PBG tussen Pyromaniacs en Stones, dat is al 1.

Daarnaast waren wij zeker en vast niet op de hoogte van de "Stab" en we gaan hier zeker ook niet mee akkoord. Bij deze wil ik jullie dus melden dat we Stones officieel zullen kicken uit de stam. Ik dacht dat het een goede medespeler was maar door dit te zien beginnen er ook twijfels te komen langs mijn kant. Hopelijk kunnen we allemaal terug rustig verder. Voor Pyromaniacs, mijn oprechte excuses dat een stamlid dit heeft gedaan. Hopelijk veroorzaakt dit geen haat naar de stam TOD/TOD2.

Gegroet
Tiaro

Dat is nog eens een manier om een leuke verhouding "aantal berichten / leuk bevonden" te scoren! :D

Tevens hulde vanuit mijn kant!
 

DeletedUser80763

Guest
Hoeveel pp gebruiken deze mensen in de top 20/25 ongeveer? Dan weet ik hoeveel ik moet farmen om uberhaupt een beetje relevant te zijn op een wereld. Ik wil ook een adelshoeve op 1800 punten en een edeltrein op 2.4k punten binnen een dag :(
 
Reactiescore
301
Hoeveel pp gebruiken deze mensen in de top 20/25 ongeveer? Dan weet ik hoeveel ik moet farmen om uberhaupt een beetje relevant te zijn op een wereld. Ik wil ook een adelshoeve op 1800 punten en een edeltrein op 2.4k punten binnen een dag :(

je kan al beginnen door off te spelen :*
 
Reactiescore
372
Hoeveel pp gebruiken deze mensen in de top 20/25 ongeveer? Dan weet ik hoeveel ik moet farmen om uberhaupt een beetje relevant te zijn op een wereld. Ik wil ook een adelshoeve op 1800 punten en een edeltrein op 2.4k punten binnen een dag :(

Persoonlijk ~10.000 maar weet dat er spelers zijn met zowel iets minder als een heel stuk meer (denk echt aan driedubbele of nog meer).

Ga trouwens niet voor de AH rush maar voor hoge GS levels en een grotere clear. Snel edelen lijkt leuk maar is zeer inefficient op de lange termijn.
 

DeletedUser80763

Guest
Oh dat valt opzich nog wel mee dan. Had wel wat meer verwacht :p
 
Reactiescore
372
Oh dat valt opzich nog wel mee dan. Had wel wat meer verwacht :p

Ja, maar het aantal punten en dergelijke is wel misleidend. Tegenwoordig heb je veel spelers die punten uitgeven en zo hoog komen te staan, maar die spelers zouden vroeger nooit hoge rankings gehaald hebben. Die spelers zijn simpelweg minder goed en geven dus ook veel en veel meer uit dan spelers die wel efficient spelen. Zie mijn vorige post over AH rushen. Accounts die dat doen zijn veel meer kwijt dan betere spelers die wel geduld kunnen opbrengen.

PP uitgeven kan je achterstand of tekortkomingen dus wel compenseren maar het doet echt niet alles.
 

DeletedUser80763

Guest
Die AH rush heeft m nu toch wel 21k punten opgeleverd met een hoofddorp van 4k punten :p Ben alleen wel benieuwd hoeveel mensen daarvan er om 08:00 waren om te deffen.
Zou zelf ook niet voor AH rush en edeltrein rush zijn gegaan op 2.4k punten. Een degelijke speler die er wel om 08:00 is en je 3 edels worden gesniped.
 
Reactiescore
372
Die AH rush heeft m nu toch wel 21k punten opgeleverd met een hoofddorp van 4k punten :p Ben alleen wel benieuwd hoeveel mensen daarvan er om 08:00 waren om te deffen.
Zou zelf ook niet voor AH rush en edeltrein rush zijn gegaan op 2.4k punten. Een degelijke speler die er wel om 08:00 is en je 3 edels worden gesniped.

Ik weet niet hoeveel punten hij had, maar je kan een AH rush nog steeds compenseren met genoeg punten in principe. Het gaat simpelweg om je eigen voorkeur en hoeveel punten je beschikbaar hebt imo.
 
Bovenaan