Praathoek

Reactiescore
116
Niet voor de gevoelige lezertjes onder ons!

2djdsmd.png

(Even kaderen: gewoon kleine blitz uitgevoerd op deze (seksueel?) gefrustreerde man)
 
Reactiescore
464
Meneertje NoordTer is ook een gevalletje gespleten persoonlijkheid of wat? Zodra hij een gemakkelijke MB zou kunnen bemachtigen is alles leuk en aardig en komt hij respectvol over. Zodra ik mijn twijfels krijg of ik niet gewoon een slaafje zou worden vanwege hele korte en makkelijke reacties op mijn berichten, en daarom respectvol het niet besluit te doen is het over met de pret. Krijg direct aanvallen binnen, prima, hoort erbij en was te verwachten.. Ik stel een vraag over iets wat ik me oprecht afvraag over 't spel, sinds mij lijkt dat je nog wel normaal met elkaar kunt praten. Blijkbaar niet dus, krijg een dom antwoord terug en gelijk op de blok.

Zegt erg veel over deze persoon in kwestie, jammer.
 
Reactiescore
766
Meneertje NoordTer is ook een gevalletje gespleten persoonlijkheid of wat? Zodra hij een gemakkelijke MB zou kunnen bemachtigen is alles leuk en aardig en komt hij respectvol over. Zodra ik mijn twijfels krijg of ik niet gewoon een slaafje zou worden vanwege hele korte en makkelijke reacties op mijn berichten, en daarom respectvol het niet besluit te doen is het over met de pret. Krijg direct aanvallen binnen, prima, hoort erbij en was te verwachten.. Ik stel een vraag over iets wat ik me oprecht afvraag over 't spel, sinds mij lijkt dat je nog wel normaal met elkaar kunt praten. Blijkbaar niet dus, krijg een dom antwoord terug en gelijk op de blok.

Zegt erg veel over deze persoon in kwestie, jammer.
Lol
 

DeletedUser79714

Guest
Meneertje NoordTer is ook een gevalletje gespleten persoonlijkheid of wat? Zodra hij een gemakkelijke MB zou kunnen bemachtigen is alles leuk en aardig en komt hij respectvol over. Zodra ik mijn twijfels krijg of ik niet gewoon een slaafje zou worden vanwege hele korte en makkelijke reacties op mijn berichten, en daarom respectvol het niet besluit te doen is het over met de pret. Krijg direct aanvallen binnen, prima, hoort erbij en was te verwachten.. Ik stel een vraag over iets wat ik me oprecht afvraag over 't spel, sinds mij lijkt dat je nog wel normaal met elkaar kunt praten. Blijkbaar niet dus, krijg een dom antwoord terug en gelijk op de blok.

Zegt erg veel over deze persoon in kwestie, jammer.

Sterkte.
 

DeletedUser76681

Guest
Ze komen veel te snel achtereen.
Het ene is nog niet voorbij of het andere staat al klaar.
 

DeletedUser76362

Guest
Maasdebaas en fresh! kunnen het niet echt compleet winnen. dus gaan ze maar katta's gooien op boerderij.
jammer dat ze het zo moeten spelen...
 

Bijlagen

  • Knipsel1.PNG
    Knipsel1.PNG
    605,6 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
983
Het zou jammer zijn mocht dit door Maai zelf, in dit geval Shakedown8 als order zijn geweest. Mochten de mb`s dit uit vrije wil hebben gedaan en er geen controle over was, dan is er geen blaam voor Maai, enkel voor de mb`s. Wel, is het natuurlijk vervelend voor je. Zielige boeren :mad2:
 

DeletedUser76362

Guest
klopt heb je gelijk in, daarom heb ik ook mijn post iets aangepast.
 

DeletedUser78315

Guest
Maasdebaas en fresh! kunnen het niet echt compleet winnen. dus gaan ze maar katta's gooien op boerderij.
jammer dat ze het zo moeten spelen...
Snap de hysterie niet zo over kata aanvallen op deze wereld?
Naja ben er zelf lang uit geweest, dus het zal met de jaren een nieuwe regel zijn geworden.

Maar het leek mij dat omdat er kata’s op deze wereld zijn dat je ze kon gebruiken als tactische zet?

Maar verder heb ik geen instructies hiertoe gehad van shakedown of een ander uit Fresh!
Zij hebben mij gevraagd om dit niet meer te doen.
 

DeletedUser77629

Guest
Ik kom ook maar weer eens om de hoek kijken, hoe gaat het hier? :p
 
Bovenaan