Praathoek

DeletedUser80427

Guest
pp abuse moet zeker wel ik snap er niets van dat er accounts zijn die met zulke verschillen zo snel kunnen groeien . het is mij een raadsel
 

DeletedUser77812

Guest
Murdock, Ik wil niet stoken hoor maar ik zou dat echt niet pikken....
 

DeletedUser80615

Guest
hm denken jullie dat stamleden van de nr.1 in deze wereld een clear dat ik met ongev. 400 ms verkeerd had getimed kunnen dodgen? (hij viel me aan met zijn eigen clear (met rammen en kata)
 

DeletedUser80615

Guest
moet allesinds terug aan mijn timen werken ben roestig geworden na een lange pauze zonder tw te hebben gespeeld :(
 

DeletedUser80615

Guest
hm naja kmaak me eerder zorgen dat zijn andere stamleden hetzelfde gaan doen t.o.v. mij, maarja ik kan hem moeilijk mij de hele tijd laten aanvallen met kata's daar ben ik nu niet direct fan van :(
 
Reactiescore
111
hm denken jullie dat stamleden van de nr.1 in deze wereld een clear dat ik met ongev. 400 ms verkeerd had getimed kunnen dodgen? (hij viel me aan met zijn eigen clear (met rammen en kata)

Moet prima te doen zijn :) Laat maar weten hoe het gegaan is
 

DeletedUser80615

Guest
hij is al zijn troepen verloren (incl. burgerwacht) stuur je het rapport wel als je wilt (stuur me dan ff een mededeling op w67) zelfde username
 

DeletedUser80615

Guest
zal ik ineens ook de bijhorende verhalen vertellen over de avonturen van Bob de zwaardvechter en Paul de ridder ! ;)
 

DeletedUser80615

Guest
goh wat kan ik zeggen? 'Paul' is blijkbaar een naam dat erg in trek is bij de vrouwen die zich graag met ridders 'vermenigvuldigen' .
 

DeletedUser80615

Guest
Wel... .interdictum heeft nu 2 dorpen van + 5k punten... (Dankzij zijn stamgenoot)
 

DeletedUser61134

Guest
Mooi toch, 1 team is makkelijker te verslaan dan 2 en nu is er meer GS gezien er 1 speler minder farmed.
 
Bovenaan