Praathoek

Reactiescore
2.478
Ik moet eerlijk zeggen dat W66 voor de neutrale lezer best een vermakelijke wereld is.
 
Reactiescore
1.380
Ik moet eerlijk zeggen dat W66 voor de neutrale lezer best een vermakelijke wereld is.

vermakelijk en een beetje triest.
Dat gezeur over en weer.

Gewoon lekker aanvallen en laten zien wie de betere is op het slagveld ipv enorme romans schrijven op het af
 
Reactiescore
3.537
Boe

Pronostiekjes AZ vs Antwerp oftewel subtop NL tegen subtop BE?


Ik volg beide competities en kan wel stellen dat AZ een betere voetballende ploeg is, Antwerp is meer een Atletiqo die bij momenten goed voetbal kunnen brengen maar het toch vooral van hun strijdkracht en loopvermogen moeten hebben.

Wint het voetbal van de strijdkracht of omgekeerd? Denk dat beide op hun manier een redelijk gelijkaardig niveau hebben. Ik zeg 60/40% kans AZ wint al hoop ik als Belg dat Antwerp toch kan stunten ^^ Niet vergeten dat Antwerp 3 jaar geleden nog 20 jaar in 2de klasse gezeten heeft. Een club in felle opmars met veel ambitie en een mooi project.

Over de club AZ kan ik weinig kwijt buiten dat ze altijd makkelijk top 5 halen (denk ik) en al jaren mooi voetbal op de mat leggen.

2-1 voor AZ omdat ze 'thuis' (in NL dan) spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
Melvin ben jij ook weer onder de steen uitgekomen?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Pronostiekjes AZ vs Antwerp oftewel subtop NL tegen subtop BE?


Ik volg beide competities en kan wel stellen dat AZ een betere voetballende ploeg is, Antwerp is meer een Atletiqo die bij momenten goed voetbal kunnen brengen maar het toch vooral van hun strijdkracht en loopvermogen moeten hebben.

Wint het voetbal van de strijdkracht of omgekeerd? Denk dat beide op hun manier een redelijk gelijkaardig niveau hebben. Ik zeg 60/40% kans AZ wint al hoop ik als Belg dat Antwerp toch kan stunten ^^ Niet vergeten dat Antwerp 3 jaar geleden nog 20 jaar in 2de klasse gezeten heeft. Een club in felle opmars met veel ambitie en een mooi project.

Over de club AZ kan ik weinig kwijt buiten dat ze altijd makkelijk top 5 halen (denk ik) en al jaren mooi voetbal op de mat leggen.

2-1 voor AZ omdat ze 'thuis' (in NL dan) spelen.

Dubbelpost! @The Minion
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat heeft onze geweldige lvl 1 mod zojuist gefixt!
 
Reactiescore
2.478
Zelfs dronken ben ik beter dan Duncan
 
Reactiescore
3.537
Krijg je hem niet recht? :( Vraag Aldo effe of die kan helpen ermee :s (ga ik te ver) ik hou al op nu :eek:


Kga eten laterz!
 
Reactiescore
2.478
Dit soort gepraat wil ik niet hebben op mijn forum
 
Reactiescore
2.478
Ben jij lui, maar wil je wel makkelijk premium punten winnen? Doe dan mee aan de Tribalerij (klik). Het enige wat je moet doen is 4 cijfers (tussen de 0 en 101) en 1 kleur als reactie plaatsen en je maakt al kans op 4.000 premium punten? Zo gemakkelijk was premium punten farmen nog nooit!
Dit is de enige loterrij, waarbij de jackpot gegarandeerd valt.
 
Bovenaan