Praathoek

DeletedUser78760

Guest
Er is veel grappig in België, maar niets is er grappiger dan hun regering.
 
Reactiescore
2.367
Reactiescore
338
De klimaatspijbellaars die beweren dat je maar gewoon geld moet drukken om de klimaatmaatregelen te betalen vind ik toch wel nog veel grappiger hoor
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
het klimaat is "gered", maar lang leve de hyperinflatie
 
Reactiescore
2.367
Gelieve niet te veralgemenen door middel van mensen uit de periferie van de maatschappij als standaard te nemen, alvast bedankt. Wij, 'simpele Vlamingen', kiezen hier ook niet voor.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
ben niet zo fan van rapid, voornamelijk theorie kennis en weten hoe je op bepaalde structuren en stellingen moet reageren. Langere tijd heeft voor mij meer aantrekking aangezien je dan de tijd hebt echt heel de stelling door te lichten en verschillende invalshoeken te bekijken en echt met je tactisch en strategisch inzicht iemand kan verslaan.
 
Reactiescore
3.536
Mee eens, ik gaf maar een alternatief voor Mickey Waus . Niet dat ik iemand serieus kan nemen die stenen tegen schaakstukken zegt maargoed.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Was ook even in de war of die nou dammen bedoelde.

Ik vind zelfs het doordeweekse competitie tempo nog te snel met maar 1uur de man +30sec de man, raak constant in tijdnood :(

Doe mij maar het officiele zaterdagcompetitie tempo. 1.5uur de man, plus 30sec per zet plus 30min de man na 40 zetten. En dan soms nog tijdnood krijgen voor zet 20 als de partij echt intensief is :eek::eek:
 
Bovenaan