Praathoek

Reactiescore
2.478
Ik heb met Duckje gesproken, echter staat W66 niet in het lijstje van werelden waar hij graag een contest ziet. Wellicht kunnen jullie via de huidige forummod hier hem wel overtuigen.
 
Reactiescore
2.478
Ik heb de PP niet voor een prijzenpot :p
Als jullie om niks willen spelen wil ik het best starten ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
@Hopeful stalk @Duckje eens tot we de contest krijgen, krijg je van ons allemaal een koekje.
 
Reactiescore
2.478
Kijk nou jullie hebben een sponsor die die 1k inlegt als prijzenpot! Ik zal zo een topic maken
 
Reactiescore
3.536
Ik zal @Duckje eens uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt. W66 is een wereld als een andere, wij eisen geen discriminatie. PP is free voor Inno dus zie niet in welke nadelen ze ondervinden om het AF hier wat te pimpen.

Ik ben in overweging hem te laten afzetten,... Aan hem om het volk van w66 terug te winnen door iedereen 1k pp te geven.
 
Reactiescore
3.452
Ik heb met Duckje gesproken, echter staat W66 niet in het lijstje van werelden waar hij graag een contest ziet. Wellicht kunnen jullie via de huidige forummod hier hem wel overtuigen.
Ik heb toestemming gekregen om op wereld 64 en 65 een contest te organiseren, hierdoor is er een prijzenpot van 500 pp.

Wauw....
 
Reactiescore
2.367
wie is joost?
 
Reactiescore
4
Hi all, ik ben op zoek naar 1 of 2 co-spelers op mijn account Robienjo. Heb zelf zat ervaring, pp en vlaggen, maar het ontbreekt mij vaak aan de tijd. Wie wil mij joinen? Eventueel ook minder ervaren spelers die het spelletje beter willen leren kennen.

Groet, Robin
 
Bovenaan