Pimsie.
Tribe Mate Of The Year 2017
- Reactiescore
- 2.487
Ik ben een bekende! Ben zelf ook nog aan het oriënteren of het überhaupt zin heeft
Als je er voor kiest weer te gaan spelen, en dan W66 kiest ben je wel stom
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik ben een bekende! Ben zelf ook nog aan het oriënteren of het überhaupt zin heeft
Hoezo?Als je er voor kiest weer te gaan spelen, en dan W66 kiest ben je wel stom
Hoezo?
Kijk de instellingen, haha.
Ja precies, als je niet goed bent kan je twee dingen doen en 1 ervan is makkelijke werelden spelen. De andere is samenspelen met een goede speler zoals Leonperfecte wereld voor seconde wereld noobs zoals Lars en ik
Wat vinden mensen zo leuk aan het 3lvl systeem? Het geeft zoveel extra werk op een groot account (±300 dorpen.) Elke keer als je een dorp van troepen laat switchen, moet je meerder keren al die dorpen langs (zeker zonder premium account, dan kun je maar 2 opdrachten tegelijk plaatsen.) Nu kun je daar gemakkelijk een dynamische groep voor maken, maar toch. Het levert je niks op, behalve dat kata's in een clear maken ten koste gaat van je clear of defpotentie, dus er zal minder gekataed worden.Ik wacht nog steeds op die wereld met boerlimiet, duur edels herbouwen, 3 lvl systeem En geen uitkijktoren![]()
Wat vinden mensen zo leuk aan het 3lvl systeem? Het geeft zoveel extra werk op een groot account (±300 dorpen.) Elke keer als je een dorp van troepen laat switchen, moet je meerder keren al die dorpen langs (zeker zonder premium account, dan kun je maar 2 opdrachten tegelijk plaatsen.) Nu kun je daar gemakkelijk een dynamische groep voor maken, maar toch. Het levert je niks op, behalve dat kata's in een clear maken ten koste gaat van je clear of defpotentie, dus er zal minder gekataed worden.
Dank voor je reactie. Zc is inderdaad generfed op een 3lvl wereld, tenzij je je clears met zc bouwt. Maar ik vond het doodsaaie werk destijds niet opwegen tegen de added tactiek en communicatie.In een 3-lvl systeem komt er echter veel meer bij kijken dan denken aan of je kata's gaat gebruiken of niet. Je bent als stam verantwoord om communicatief en strategisch samen te werken en het gebruik van troepen op elkaar af te stemmen. Je bent verplicht om strategisch heel anders na te denken over de samenstelling van je account en de manier waarop je deze benut. In veel opzichten is het dus een stuk interessanter en leuker in mijn ogen.
Zc is inderdaad generfed op een 3lvl wereld, tenzij je je clears met zc bouwt.
zw lvl3Zelf 0 last van. Moet wel beetje proactief zijn maar staan gewoon op max level.
zw lvl3
Frontclear:
sp lvl3
bijl lvl3
lc lvl3
=12 (van de 15)
of je kunt geen rammen maken, of je hebt geen zc?
Edit: Nu is w59 geen farmwereld, maar anders moest je ook nog een lvl voor verkenners gebruiken.
Dank voor je reactie. Zc is inderdaad generfed op een 3lvl wereld, tenzij je je clears met zc bouwt. Maar ik vond het doodsaaie werk destijds niet opwegen tegen de added tactiek en communicatie.
Uiteindelijk kwam het er op neer dat een stamgenoot zei; deze opstelling is het beste. En iedereen deed hetzelfde, en ik heb maar in 1 stam gezeten die wereld.
Achterlandclear:
Sp lvl 3
Zw lvl 1
Bijl lvl 3
Scout lvl 1
Lc lvl 3
Zc lvl 3
Ram lvl 3
Hier je scouts voor te farmen (wat overigens niet noodzakelijk is als je microfarmed). Zwaard staat laag want wrm zou je je dure stackdef in het achterland gebruiken.
Omdat je als stam alle techs hetzelfde hebt, en in een normale situatie zal dat sp3 en zw3 zijn. Dit betekend dat HC maken ertoe kan leiden dat je Hc niet optimaal gebruiken in off frontdorpen. (Of zwaarden, maar dan kun je (ervan uitgaande dat je genoeg safe hebt) geen sterke prevstacks maken.Zou niet weten waarom zc generfed zou zijn in jouw ogen overigens.