Praathoek

DeletedUser73927

Guest
Oh god, hebben we het zo bont gemaakt dat er een nieuwe mod hierheen is gestuurd? :(
 

DeletedUser77812

Guest
Wel rustig voor wat bengels, wat zijn jullie aan het plannen :D?
 

DeletedUser73927

Guest
Het is inderdaad vrij stil ja. Zal wel komen doordat de meeste fronten nu vrij rustig zijn :p
 
Reactiescore
1.476
Het heeft geen zin voor ima om p&p te voeren als er toch geen tegenstanders zijn. :rolleyes:
 

DeletedUser73927

Guest
Yes, volgens mij wel. Nou heb ik sowieso enkel rim gedraait (meeliften ftw :D ), dus mijn front was niet echt boeiend tenzij ik VV'tjes kon pakken, maar die komen niet meer voorbij. Volgens mij doet enkel Johny nog echt iets?
 
Reactiescore
1.476
Ik reageer morgen pas, eerst kijken hoe goed mijn co's morgen deffen.
 

DeletedUser80134

Guest
Res ging niet dood door ima. Shine ook niet. :)

Res is dood gegaan door de perma ban op Axfire. daardoor in Maai onstaan.
Maai miste enkel een sterke leiding.. waardoor de stam uit elkaar viel.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Res ging niet dood door ima. Shine ook niet. :)

Res is dood gegaan door de perma ban op Axfire. daardoor in Maai onstaan.
Maai miste enkel een sterke leiding.. waardoor de stam uit elkaar viel.

Eens over Res. Maar Shine of Maai waren toch wel echt gevallen door toedoen van Ima. Dan is slechte leiding ofzo misschien een oorzaak dat Ima sneller binnen konden wandelen, maar uiteindelijk is het gewoon hartstikke correct dat ze dankzij Ima niet meer staan waar ze stonden.
 

DeletedUser79458

Guest
Res ging niet dood door ima. Shine ook niet. :)

Res is dood gegaan door de perma ban op Axfire. daardoor in Maai onstaan.
Maai miste enkel een sterke leiding.. waardoor de stam uit elkaar viel.

Wat een onzin. Res is grotendeels gewoon gevallen door Ima. Ima heeft Losing Our Religion, Too Hot for This Planet en Too Unknown weggespeeld terwijl Res NOOIT een account van Ima heeft kunnen wegspelen.

Shine had uberhaupt nooit kans op wereldwinst dus die ga ik niet eens bespreken. Bijna elk account is gerund bij 1e massa van Shine.

Maai was gedoemd om te falen vooral door het recruit beleid wat zij voerde. Met zoveel recruits kan het gewoon nooit goed gaan. Ook zaten er veel runners in Maai, dan kun je nooit goed presteren.

Samenvattend heeft geen enkele stam de kwaliteit en activiteit gehad om maar in de buurt te komen van Ima. Je ziet ook gewoon dat alle 3 de stammen die ik benoemd hebt hevig hebben gerecruit en daardoor hebben ze gefaald. Hoop dat spelers hiervan leren.
 
Reactiescore
1.476
Wat een onzin. Res is grotendeels gewoon gevallen door Ima. Ima heeft Losing Our Religion, Too Hot for This Planet en Too Unknown weggespeeld terwijl Res NOOIT een account van Ima heeft kunnen wegspelen.

Shine had uberhaupt nooit kans op wereldwinst dus die ga ik niet eens bespreken. Bijna elk account is gerund bij 1e massa van Shine.

Maai was gedoemd om te falen vooral door het recruit beleid wat zij voerde. Met zoveel recruits kan het gewoon nooit goed gaan. Ook zaten er veel runners in Maai, dan kun je nooit goed presteren.

Samenvattend heeft geen enkele stam de kwaliteit en activiteit gehad om maar in de buurt te komen van Ima. Je ziet ook gewoon dat alle 3 de stammen die ik benoemd hebt hevig hebben gerecruit en daardoor hebben ze gefaald. Hoop dat spelers hiervan leren.
Het wegspelen van Too Hot for this Planet en Too Unknown heeft op geen enkele manier bijgedragen aan de val van RES.
Shine runde net zo hard voor RES als voor IMA, dus om nou te zeggen dat Shine enkel door IMA gevallen is, is ook niet waar.
Maai is voornamelijk gevallen door inactiviteit. Er waren te weinig goede actieve spelers. Er werden vrijwel geen vv's gedaan voor ESFR en YJGS. Uiteindelijk zijn die accs de motivatie kwijt geraaktt, waardoor de rest van de stam nog veel inactiever werd, en Ima overal kon dooredelen. Ima, en dan vooral Coruscant die won van ESFR en YJGS is de enige overwinning die er echt toe deed op deze wereld.

Edit: De recruits hadden we gewoon nodig voor kwantiteit, we speelden met een aantal miljoen minder punten, en dus met een heleboel minder punten. Het is waar dat Maai veel runners had, maar dat is lastig om tegen te gaan.
 
Bovenaan