Praathoek

DeletedUser67275

Guest
Dat je hier überhaupt nog mee durft te pronken... Jij hebt zelf niets klaargespeeld hoor:confused:
Je hebt gister in 3 stammen gezeten en iedere stam heeft jou volgezet met deff, het was dus eigenlijk een soort van 1 tegen 30.
Bizar hoe je iedereen zo ver hebt kunnen krijgen! Maar ik denk dat het nu tijd is voor jou om weer terug onder je steen te kruipen:)

Stam 1 was opgericht om onze ex buurman te helpen, gezien je enkel os naar je eigen stam kan sturen. Onze ex buurman zat in een andere stam, maar de leider was offline waardoor we geen os konden sturen. Toen hebben we dat zelf opgelost met een eigen stam. Vervolgens zijn we gegaan naar de stam waar onze ex buurman zet, waar we vervolgens zonder bericht of aanleiding gekickt zijn. De derde en huidige stam is waar enkelen (ex-)stamgenootjes op W62 spelen.

Je verhaal met dat iedere stam ons volstopt, is bij deze dus onzin. Wij waren notabene degene die als eerste hielpen door bij onze ex buurman te snipen (zie onze ODS)

Zolang we ingame niet met jou kunnen communiceren vanwege de blokkering, doet mijn co dat via het AF. Dikke prima wat mij betreft.

Maar wij kruipen wel weer rustig onder onze steen. Wel hopen dat die steen maar niet op de PP markt komt, anders heb jij onze steen gelijk :confused:
 
Reactiescore
1.278
Wat een rust hier.
 

DeletedUser78972

Guest
Heb je nog steeds zulke mooie dorpsnamen als op w56?

Hahah nee ben met die vriendelijke benamingen gestopt na waarschuwingen van jullie en support:p

Nu op 59 geen inspiritie meer dus heb alles maar saai genummerd en Noob Area
 
Bovenaan