Praathoek

Reactiescore
524
Nee hoor meen ik :p Start w34 hoelang is dat al wel niet geleden? :eek: En zijn best veel accounts die iets met tears hebben en wist ik veel of het puntje er achter of voor of niet was ect ect. Was niet zeker :eek:

Maar leuk dat je het wel bent. Je behoord officieel tot 100% van de TW'rs die al eens ge edeld is geweest door mij, je hoort er dus helemaal bij!

Blablabla

Ga PP farmen ofzo
 
Reactiescore
415
Aangezien de discussie voor deze wereld al gesloten en ik toch even mn woordje erover kwijt wil.

Zorg er voortaan gewoon voor dat op zn minst de instellingen die op het forum staan overeenkomen met de instellingen die in game gehanteerd worden. Ik kijk al heel de week uit naar dit moment en nu zit ik hiero precies om 10.30 op mn stoeltje om de aanvaltjes op die heerlijke 36 punten dorpjes te versturen, want eindelijk hebben we is een 60:1 verhouding. Maar wat krijgen we nu ik kan de dorpjes niet aanvallen, Er moet wel iets fout gegaan zijn bij het instellen van de wereld, want zoals al is aangegeven in de announcement: De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden.

Oh maar nu zie ik het al. De instellingen mogen wel bewerkt worden. Zoals nu bij de aankondiging van de wereld te zien is is dat recentelijk aangepast. Naja gewoon weer slecht gedaan, want als je de instellingen al copy paste van een andere wereld staat dit al goed. Of zelfs als het discussie topic van de wereldinstellingen al gelezen was had dit opgelost kunnen worden. In dit topic werd nog gevraagd door adriana lima: Ratio 60:1 voor 20 dagen, niet 20:1, 60 dagen?? Maar een topic bericht lezen terwijl er 4 uur later nog door een CoMa gereageerd word in desbetreffend topic.

Dus in conclusie word er gewoon niet goed opgelet, en zijn de feedbacktopics ook gewoon complete onzin. Aangezien de berichten die erin gepost worden niet eens gelezen worden.

Kusjes Bob
 
Reactiescore
2.490
Aangezien de discussie voor deze wereld al gesloten en ik toch even mn woordje erover kwijt wil.

Zorg er voortaan gewoon voor dat op zn minst de instellingen die op het forum staan overeenkomen met de instellingen die in game gehanteerd worden. Ik kijk al heel de week uit naar dit moment en nu zit ik hiero precies om 10.30 op mn stoeltje om de aanvaltjes op die heerlijke 36 punten dorpjes te versturen, want eindelijk hebben we is een 60:1 verhouding. Maar wat krijgen we nu ik kan de dorpjes niet aanvallen, Er moet wel iets fout gegaan zijn bij het instellen van de wereld, want zoals al is aangegeven in de announcement: De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden.

Oh maar nu zie ik het al. De instellingen mogen wel bewerkt worden. Zoals nu bij de aankondiging van de wereld te zien is is dat recentelijk aangepast. Naja gewoon weer slecht gedaan, want als je de instellingen al copy paste van een andere wereld staat dit al goed. Of zelfs als het discussie topic van de wereldinstellingen al gelezen was had dit opgelost kunnen worden. In dit topic werd nog gevraagd door adriana lima: Ratio 60:1 voor 20 dagen, niet 20:1, 60 dagen?? Maar een topic bericht lezen terwijl er 4 uur later nog door een CoMa gereageerd word in desbetreffend topic.

Dus in conclusie word er gewoon niet goed opgelet, en zijn de feedbacktopics ook gewoon complete onzin. Aangezien de berichten die erin gepost worden niet eens gelezen worden.

Kusjes Bob

Mijn excuses:

Was duidelijk een foutje in de aankondiging waar ik overheen gelezen heb.

De ingestelde settings staan ook altijd zichtbaar hier:

https://nl65.tribalwars.nl/page/settings
 
Reactiescore
533
Mijn excuses:

Was duidelijk een foutje in de aankondiging waar ik overheen gelezen heb.

De ingestelde settings staan ook altijd zichtbaar hier:

https://nl65.tribalwars.nl/page/settings
Ik had hier anders wel enorm naar uitgekeken...

imo: Beter had je gewoon gezegd oke dan is het idd 60:1 en 20 dagen. Dan maak je van deze wereld direct iets leuker.
 

DeletedUser34690

Guest
Sinds wnn gaat het modtopic dicht bij gelukswensen :(

Eeuh Lorenzo jongen heb je de weg terug ook weer gevonden :rolleyes:


Jeetje Aldo dat is lang geleden!
Goeie ouwe tijd...Heb de weg weer teruggevonden inderdaad:eek:
Ik betwijfel alleen of dit een goed teken is, wat gaat er weer een hoop tijd in zitten joho_O:D
 

DeletedUser78434

Guest
Voor de geïnteresseerden

4a3e66879fed1e96e09c6b1e77617d18.png
 
Reactiescore
2.506
absoluut niet :eek:
Ik doe gewoon wat mijn mentor me adviseerde xD
wacht maar tot mijn opleiding afgerond is :cool::cool:

Wat een flop mentor heb je dan. Het is vast weer die Duncan!

@axfire dat is geen goed teken. Stoppen nu je nog stoppen kan ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Jeetje Aldo dat is lang geleden!
Goeie ouwe tijd...Heb de weg weer teruggevonden inderdaad:eek:
Ik betwijfel alleen of dit een goed teken is, wat gaat er weer een hoop tijd in zitten joho_O:D

Zieke abuse start, that's the spirit!
 
Bovenaan