Praathoek

DeletedUser78434

Guest
Update over Axfire:
07850cd230aa48776021f786a81ad987.png


36308f1259f165fc32e556ae3ec198f2.png


6002899aa2ef83827eea1de9fd649237.png
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
wnnr verklaart tw zich officieel dood
 

DeletedUser34690

Guest
Waarom zou hij dat er bij moeten zetten?:confused2:

Logisch dat hij dit er niet bij zet natuurlijk! Hier een beetje tof doen met die rapportjes maar in-game een ontzettend laf spel spelen.
Het is ook frustrerend voor hem wanneer het allemaal niet wilt lukken, maar ik lach hier om:D
 
Reactiescore
3.457
OW werd gezegd dat je daar gestopt was:eek:

Al die roddels ook
 

DeletedUser67275

Guest
Logisch dat hij dit er niet bij zet natuurlijk! Hier een beetje tof doen met die rapportjes maar in-game een ontzettend laf spel spelen.
Het is ook frustrerend voor hem wanneer het allemaal niet wilt lukken, maar ik lach hier om:D

Het is totaal niet frustrerend voor ons. Het doel was om wat PP te rapen voor het account. Dat we dan naast de grootste abuser van de wereld liggen, maakte het voor ons des te leuker om eventjes te gaan klieren. Dat begrijp je vast ongetwijfeld zelf ook wel.

Wel fijn dat je erom kan lachen! Ik moest ook erg lachen om je berichtje waarin stond dat ik enkel kan dromen om net zoveel te bereiken als jij. Ook jammer dat je ons vervolgens blokkeert. Was je gefrustreerd over je 2 gesnipete edels? Een klein rekensommetje vertelt mij dat die twee gebooste edels al ruim 4k premium kost met de markt van de afgelopen dagen. Heeft het klieren toch nog gewerkt :)

Bij een restart die er helaas wel aan zit te komen, hoop ik maar dat we op hetzelfde continent als waar jij zit belanden. Daar is de PP markt ongetwijfeld nog een lange tijd gunstig :D
 

DeletedUser78434

Guest
Niet zo janken Ax, je used 20-30k pp, faalt 3 maal, hebt een grote mond.

We lopen je gewoon ingame te trollen, met 4 dode edels en al 50% van je mini nuke gone lukt dit aardig:)
 
Reactiescore
967
Ik blijf erbij dat iemands troepen openbaren op het af, ongeacht op welke wijze hij deze troepen heeft weten te bemachtigen, maar laf en ongepast is. Waarom zou je een speler zo benadelen door z'n info op het algemeen forum te zetten? Dat zo'n speler naar pp grijpt is misschien sneu, maar dat is toch hoe het op hedendaagse werelden eraan toegaat? Dat je wat wilt klieren omdat je niet serieus speelt kan ik nog inkomen maar houd die eer dan aan jezelf en ga je niet verlagen tot zo'n niveau.

Was het overigens niet verboden om spelersnamen zichtbaar te maken op het af d.m.v. gevechtsberichten of gold dit enkel voor mededelingen en skypeberichten t.a.v. de nieuwe regels?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Was het overigens niet verboden om spelersnamen zichtbaar te maken op het af d.m.v. gevechtsberichten of gold dit enkel voor mededelingen en skypeberichten t.a.v. de nieuwe regels?

Wat ik ervan heb begrepen, net als Duckje, gaat het om mededelingen en skypeberichten, dus gevechtsberichten zijn geen probleem.
 
Reactiescore
524
De desbetreffende speler heeft een AF acc, dus als ik het goed begrijp mag het nu wel en kan het niet als diegene geen gelijknamig AF-acc heeft.

Buiten dat om weet ik niet hoe er nog P&P gevoerd kan worden als er niks meer gepost mag worden.
 
Reactiescore
1.019
Hoi, iemand die over 2u even wat gs voor me wilt verkopen, ik wil eigenlijk gaan slapen maar mijn opslag loopt over :eek:
 

DeletedUser34690

Guest
Clear van ax voor 75% dood en 5 edels weg, leuk he pp abusen;)

Ik leef nog steeds


Kusjes

Dat je hier überhaupt nog mee durft te pronken... Jij hebt zelf niets klaargespeeld hoor:confused:
Je hebt gister in 3 stammen gezeten en iedere stam heeft jou volgezet met deff, het was dus eigenlijk een soort van 1 tegen 30.
Bizar hoe je iedereen zo ver hebt kunnen krijgen! Maar ik denk dat het nu tijd is voor jou om weer terug onder je steen te kruipen:)
 

DeletedUser78434

Guest
Dat je hier überhaupt nog mee durft te pronken... Jij hebt zelf niets klaargespeeld hoor:confused:
Je hebt gister in 3 stammen gezeten en iedere stam heeft jou volgezet met deff, het was dus eigenlijk een soort van 1 tegen 30.
Bizar hoe je iedereen zo ver hebt kunnen krijgen! Maar ik denk dat het nu tijd is voor jou om weer terug onder je steen te kruipen:)

1 tegen 30?
Ik heb Os gehad van 3 personen, heb mijn eigen deff als snipe gebruikt op je 2e dorp.

Daarnaast, in al die stammen zitten bekenden van eerdere werelden, die me zelfs hebben gecontact om jouw groei te belemmeren. Heb al heel wat mooie lachwekkende gesprekken gehad over jouw troepen en 4 edelpogingen.

Dat jij, met je 40k+ PP inmiddels (je farm is namelijk niet echt hoog) zo wanhopig bent is heel grappig om te zien. Je koopt even de beurs leeg voor een trein, verliest edels, weer een nieuwe trein, verlies je weer edels, weer een nieuwe trein.

Je troepen nemen drastisch af, je moraal is 60%. Hoe wanhopig ben je dan om na je eerste gefaalde poging, het nog eens te proberen. Je snapt dan toch zelf wel dat er weer BW en of OS staat. Je hebt nog 600 bijl over en een 100 tal lc. Je bent veel frustratie en 15k PP aan edels enkel verder.

Kusjes
 
Reactiescore
3.457
Dus eigenlijk komt het erop neer dat als je maximaal pp abused dat volkomen normaal is,maar wanneer de kleine buurman om hulp vraagt omdat meneer Abuser hem aanvalt met gekochte troepen is dat laf?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan