- Reactiescore
- 1.417
Zeker waar. Helaas zijn wij er niet echt aan toegekomen om veel druk te zetten.Het is heel simpel, zonder druk bestaan er geen runners dus de stam die druk zet is automatisch de stam die een ander doet laten vallen.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Zeker waar. Helaas zijn wij er niet echt aan toegekomen om veel druk te zetten.Het is heel simpel, zonder druk bestaan er geen runners dus de stam die druk zet is automatisch de stam die een ander doet laten vallen.
Wat een onzin. Res is grotendeels gewoon gevallen door Ima. Ima heeft Losing Our Religion, Too Hot for This Planet en Too Unknown weggespeeld terwijl Res NOOIT een account van Ima heeft kunnen wegspelen.
Shine had uberhaupt nooit kans op wereldwinst dus die ga ik niet eens bespreken. Bijna elk account is gerund bij 1e massa van Shine.
Maai was gedoemd om te falen vooral door het recruit beleid wat zij voerde. Met zoveel recruits kan het gewoon nooit goed gaan. Ook zaten er veel runners in Maai, dan kun je nooit goed presteren.
Samenvattend heeft geen enkele stam de kwaliteit en activiteit gehad om maar in de buurt te komen van Ima. Je ziet ook gewoon dat alle 3 de stammen die ik benoemd hebt hevig hebben gerecruit en daardoor hebben ze gefaald. Hoop dat spelers hiervan leren.
Het wegspelen van Too Hot for this Planet en Too Unknown heeft op geen enkele manier bijgedragen aan de val van RES.
Shine runde net zo hard voor RES als voor IMA, dus om nou te zeggen dat Shine enkel door IMA gevallen is, is ook niet waar.
Maai is voornamelijk gevallen door inactiviteit. Er waren te weinig goede actieve spelers. Er werden vrijwel geen vv's gedaan voor ESFR en YJGS. Uiteindelijk zijn die accs de motivatie kwijt geraaktt, waardoor de rest van de stam nog veel inactiever werd, en Ima overal kon dooredelen. Ima, en dan vooral Coruscant die won van ESFR en YJGS is de enige overwinning die er echt toe deed op deze wereld.
Edit: De recruits hadden we gewoon nodig voor kwantiteit, we speelden met een aantal miljoen minder punten, en dus met een heleboel minder punten. Het is waar dat Maai veel runners had, maar dat is lastig om tegen te gaan.
Je hebt gelijk ik had beter alleen ESFR kunnen noemen. Maar met de val van ESFR werd het front van YJGS onhoudbaar. Zeker omdat MI het ook opgaf.Wanneer is YJGS dan gebroken tijdens de oorlog tussen Ima en Maai?
Al zag de massa op Coruscant er in het begin wel veel belovend uit. Coruscant heeft die massa van Maai netjes kunnen verwerken gezien de situatie (onderbemanning). Het account had toen even dipje maar ze hebben zich sterk gehouden.
Dat zegt toch ook niemand hier?Dat er nu accounts komen aanzetten dat zij wegens tijdsgebrek ermee zijn gestopt, maar indien zij wel actief zouden zijn geweest Coruscant gevallen zou zijn is pure onzin.
Dit is allemaal ook binnen maai gebeurt hoor.Terug komend op mijn eerste zinnen
Binnen Ima zijn er veel accounts die voor stambelang spelen.
Denk hierbij aan:
- Accounts die zijn gehopt om stuk front over te nemen
- Accounts die hun eigen groei opzij zetten en hun clears meerdere keren doneerde aan de fronten waar het zwaar was
- Accounts die hun eigen account leeg zetten en hun def als OS doorstuurde naar de fronten waar het op dat moment zwaar was en zelf met LC hebben zitten snipen
- Accounts die hun eigen activiteit op laag pitje zetten en VV gingen draaien, zelfs van account gingen wisselen
- Accounts die hun eigen edellijn opgaven en voor een stamgenoot gingen edelen
- enzo ............
Doordat de andere stammen zoals boven vermelde zaken niet over hadden voor hun stam, zijn alle stammen buiten Ima elke keer gefaald.
Dit is allemaal ook binnen maai gebeurt hoor
Zal je eraan herinneren, mocht je niet achter je (ex) stamgenoten gaan runnenmaar mijn felicitatie voor de winst krijg je pas als die winst daadwerkelijk binnen is.
Ik denk eerder dat je niet zo goed doorhebt wat er in iemands anders stam gebeurt, ik kan bij de meeste punten zo een voorbeeld noemen.Volgens mij spelen wij beide andere wereld dan,
Enige goede wat rest buiten Ima hebben gedaan is stam opheffen om (ex) stamgenoot te kunnen internen.
Zal je eraan herinneren, mocht je niet achter je (ex) stamgenoten gaan runnen![]()
ik kan bij de meeste punten zo een voorbeeld noemen
Binnen Ima zijn er veel accounts die voor stambelang spelen.
Denk hierbij aan:
- Accounts die zijn gehopt om stuk front over te nemen
- Accounts die hun eigen groei opzij zetten en hun clears meerdere keren doneerde aan de fronten waar het zwaar was
- Accounts die hun eigen account leeg zetten en hun def als OS doorstuurde naar de fronten waar het op dat moment zwaar was en zelf met LC hebben zitten snipen
- Accounts die hun eigen activiteit op laag pitje zetten en VV gingen draaien, zelfs van account gingen wisselen
- Accounts die hun eigen edellijn opgaven en voor een stamgenoot gingen edelen
- enzo ............
Je geeft trouwens wel een vertekend beeld, een aantal dorpen werden gerecapped en staan er 2 of 3 x tussen.
Het is een leuke strijd idd, jammer dat TWL zelf niet meer speelt. Komt er een nieuw team op?wat begon met een spotprent, is inmiddels wel uitgegroeid tot een lekker gevecht. Bedankt spelers van Happyniss dat ik daar even deel van mocht uitmaken. Aangename kennismaking met jullie !