Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79704

Guest
+ BG met Wonkru, en helpen nibiru

Death/ground werken samen tegen nibiru

Werd gewoon gevraagd naar de top 4 stammen hoor danny, anders ging ik wonkru er idd bij geplaatst hebben.

En nibiru is gewoon redden wat te redden valt daar want wie er ook op speelde is gaan lopen bij de 1ste inc
 
Reactiescore
1.367
Werd gewoon gevraagd naar de top 4 stammen hoor danny, anders ging ik wonkru er idd bij geplaatst hebben.

En nibiru is gewoon redden wat te redden valt daar want wie er ook op speelde is gaan lopen bij de 1ste inc

Snap ik, maar er is naar mijn mening geen echte top 4, t was eerder top 6 en nu top 5.
 
Reactiescore
786
Jammer dat het af van w63 zo dood is en als er dan gereageerd wordt, is het om met elkaar in de clinch te gaan.
Is een leuke babbel via praathoek of golden awards lijstjes plaatsen dan niet spannend genoeg of te sympathiek tegenover elkaar.
 

DeletedUser79704

Guest
Jammer dat het af van w63 zo dood is en als er dan gereageerd wordt, is het om met elkaar in de clinch te gaan.
Is een leuke babbel via praathoek of golden awards lijstjes plaatsen dan niet spannend genoeg of te sympathiek tegenover elkaar.

Melish noob confirmed
 
Reactiescore
786
Ga me niet zeggen dat je bij die gasten speel :p
Justin we hebben al samen in de Discord chat gezeten. Hoezo val je nu opeens uit de lucht dat ik daar speel? haha
 
Reactiescore
786
danny doet af en toe een beetje helpen (in de ochtend/avond soms) voor de rest staan ze alleen tegen mij te offen hoor :d
Die luie Danny, geef hem en schop onder de kont!
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan