Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79704

Guest
Wat is er nou eigenlijk gebeurd met know when to fold em? Is nooit echt duidelijkheid over gekomen
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
376
hahaha @Rise Against ik vond laatst deze post in het W62 forum van jou:
alsof ik in dejavu ga spelen, 1 mb word ik al geirriteerd door. Laat staan 2 hele MB/Def stammen voor mezelf :#
Hey, heb jij op deze wereld niet een hele MB-stam, die btw (klein detail) bijna even groot is als jouw eigen account? 'wat bedoel je? Ik ben helemaal niet hypocriet' :D
 
Reactiescore
1.367
hahaha @Rise Against ik vond laatst deze post in het W62 forum van jou:

Hey, heb jij op deze wereld niet een hele MB-stam, die btw (klein detail) bijna even groot is als jouw eigen account? 'wat bedoel je? Ik ben helemaal niet hypocriet' :D

Ik een hele MB stam?
Heb 2 mb's waarvan ze allebei bij mijn team horen, ze praten over alles mee, mogen in stamchats zitten als ze dat willen.

Als je nu zou zeggen dat ik hypocriet ben omdat bellum massa's MB's heeft zou je redelijk gelijk hebben. Al zitten er in bellum geen randebielen zoals in dejavu wel zat
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Geweldige counter argument van Danny zoals gewoonlijk.

Oef, geweldige toevoeging, zijn niet anders van jou gewend, jongen waar ik de naam niet van weet.

Edit: een discussie voeren waarbij de tegenpartij express 100% van je post negeert om te komen met one liners heeft geen nut.
 
Reactiescore
1.367
Tsja, als de ene kant cfs maakt kan de andere kant verwachten dat die terug betaald worden...
 

DeletedUser79777

Guest
Volgens mij vindt perfection dat hij mag aangezien hij dennis zijn torendorpen die hij van Pils genomen heeft ook als CF bekijkt.

Of hij denkt dat het de enige manier is voor bellum om nog wat dorpen te pakken van MM. Kan ook altijd.
 
Bovenaan