Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
831
beste,

als ecjte chad akakaer ben ik om 4:30 terug van karim zijn zaak in Nijmegen. Bij deze wil ik jullie dus bedanken voor het halen van d 'drontpage' oftewel de top 25 soelers van 25. Nu ben ik evenwaardig met andere top account zoals Kevinknip en dealorian. Danku voor het steunen. Groetjes lewis
 

DeletedUser79332

Guest
beste,

als ecjte chad akakaer ben ik om 4:30 terug van karim zijn zaak in Nijmegen. Bij deze wil ik jullie dus bedanken voor het halen van d 'drontpage' oftewel de top 25 soelers van 25. Nu ben ik evenwaardig met andere top account zoals Kevinknip en dealorian. Danku voor het steunen. Groetjes lewis

Alweer nuchter?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Komt er geen leuk afsluit topic van Bellum die de wereld als winnaar beëindigd? Had wel eens wat willen lezen over hun prestaties, gang van zaken - kortom hoe deze stam zo stevig nummer 1 staat.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zolang ik men profiel maar niet te koop zie vind ik het nieteens zo erg
 

DeletedUser79858

Guest
Komt er geen leuk afsluit topic van Bellum die de wereld als winnaar beëindigd? Had wel eens wat willen lezen over hun prestaties, gang van zaken - kortom hoe deze stam zo stevig nummer 1 staat.

De wereld is pas voorbij als hij daadwerkelijk voorbij is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
De wereld is pas voorbij als hij daadwerkelijk voorbij is.
Verwacht je nog ergens interne stabs of uiteenvallen van stam misschien? Anders kan je wel al beginnen schrijven!
 
Reactiescore
1.367

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Bovenaan