Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.367
als je zag wat die postte...
 
Reactiescore
1.367
Ja heb het toevallig kunnen zien :D
Genot voor het oog :p

Wellicht voor een fapsessie, maar niet op een TW forum :p
Maar mijn plaatjes waren prima, dus bij deze :)

d39279650dfed9583d787d4a54628026.png
f4ba52bd0f5452b40e42a57fdc80a87c.png
 
Reactiescore
1.367
Ff serieus hoe oud moet je zijn om die dingen leuk te vinden, of ligt het aan mij...

Ach, ze zijn gewoon grappig, met een beetje humor :)
Ze zijn dan ook niet serieus bedoeld
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Mijn 7 jarige zelve vindt dit echt hilarisch btw
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ben veelte volwassen en beschaafd om dat grappig te vinden, mvg
 

DeletedUser79644

Guest
Ja daar is ie weer! Vraag me niet waarom ze me unbanned hebben (ga ik zelf ook niet doen) maar het is een win-winsituatie voor beide partijen. Het W63 forum is bijna compleet dood, ik kom er weer even leven inblazen!

Nu ik Tom van het account Vetus weggepest heb, kan ik me weer volledig richten op de overblijvende noobs hier. Wie wilt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
382
Ja daar is ie weer! Vraag me niet waarom ze me unbanned hebben (ga ik zelf ook niet doen) maar het is een win-winsituatie voor beide partijen. Het W63 is bijna compleet dood, ik kom er weer even leven inblazen!

Nu ik Tom van het account Vetus weggepest heb, kan ik me weer volledig richten op de overblijvende noobs hier. Wie wilt?
Als je noobs zoekt kan ik je helaas niet helpen :(
 

DeletedUser79878

Guest
Ik moest komen melden dat er mij ter oren gekomen is dat de danny dik is.

Morgen update

groetjes en kusjes aan de mama en papa
 

DeletedUser79644

Guest
Pfoe hopelijk is hij niet al te oud dan

Hij heet 'Maurice' dus is sowieso een oud ventje dat gebogen loopt en heel de dag loopt te rukken. Wel leuk dat hij een eigen stam heeft (gehad). Krijgt die oude snoepert ook weer eens wat aandacht.
 

DeletedUser72803

Guest
Hij heet 'Maurice' dus is sowieso een oud ventje dat gebogen loopt en heel de dag loopt te rukken. Wel leuk dat hij een eigen stam heeft (gehad). Krijgt die oude snoepert ook weer eens wat aandacht.

Als nr 1 van de wereld moet je af en toe ook een beetje je best doen om de aandacht op jezelf te vestigen
 
Bovenaan