Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.367
gebeurt hier nog iets?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat daar is gebeurd is dat de enige speler van dat account de chat is geleaved en gewoon is verdwenen.

Hebben hem gebelt, geappt geskyped eyc, geen reactie. Twee dagen later account weg.

Heel vreemd en erg jammer :/. Tot toen is er met Thomas nooit een probleem geweest.
 

DeletedUser71723

Guest
Wat daar is gebeurd is dat de enige speler van dat account de chat is geleaved en gewoon is verdwenen.

Hebben hem gebelt, geappt geskyped eyc, geen reactie. Twee dagen later account weg.

Heel vreemd en erg jammer :/. Tot toen is er met Thomas nooit een probleem geweest.

Is inderdaad wel spijtig als je dat overkomt als stam. Wie ben jij ingame?
Nice plaatjescollectie trouwens, zin om eens te proberen voor mijn speedaccount? Staat als aanvraag.
 

DeletedUser71723

Guest
Vetus Bellkator zit nu ook op 64 te boosten, dus die zal binnekort wel intern worden hier :)

Ik boost nooit... W64 ben ik aan het pp farmen net, misschien start ik later nog in de rim maar ben niet zeker of ik 2 uitkijktorenwerelden na elkaar aan kan.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Is inderdaad wel spijtig als je dat overkomt als stam. Wie ben jij ingame?
Nice plaatjescollectie trouwens, zin om eens te proberen voor mijn speedaccount? Staat als aanvraag.

Ik speel op a Lesson In PP Abusing.

Als ik tijd heb zal ik eens kijken ok?:)
 

DeletedUser72803

Guest
Ik boost nooit... W64 ben ik aan het pp farmen net, misschien start ik later nog in de rim maar ben niet zeker of ik 2 uitkijktorenwerelden na elkaar aan kan.

Vertel mij dan hoe je zonder te boosten top 5 staat terwijl je amper farmt:rolleyes:
 
Bovenaan