Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser70435

Guest
Hebben anderen al eens problemen ondervonden met cancelsnipes? Ik ben zojuist 2 dorpen verloren, ik ben 100% zeker dat ik bij beide cancelsnipes er tussen had en bij geen van beide waren ze er..
 

DeletedUser76756

Guest
Ik denk dat hij dan gewoon niet goed gesniped heeft. Heb de game nog nooit zien falen op dat gebied.
 

DeletedUser61134

Guest
Alsof jij meer dan 2 c-snipes hebt verricht in je leven.
Gekkie
 

DeletedUser70435

Guest
Heb ik met honderden c snipes nog nooit gehad tbh, waren de troepen te vroeg of nog onderweg?
Ze waren nog onderweg en ik weet 100% dat ze de goede miliseconde hadden. Een 3e csnipe verliep wel gewoon goed.
 
Reactiescore
3.540
Alsof jij meer dan 2 c-snipes hebt verricht in je leven.
Gekkie

Tuurlijk wel, c-snipes (ook wel combo-snipes of counter-snipes genoemd) is als ik een snipe snipe met mijn snipe sniper waardoor de snipe dus gecountersniped wordt. Of bedoel je center-snipe waarbij je de middelste edel van de 4 pakt? Heb ik er ook al enkele duizenden van verricht hoor.
 

DeletedUser61134

Guest
Tuurlijk wel, c-snipes (ook wel combo-snipes of counter-snipes genoemd) is als ik een snipe snipe met mijn snipe sniper waardoor de snipe dus gecountersniped wordt. Of bedoel je center-snipe waarbij je de middelste edel van de 4 pakt? Heb ik er ook al enkele duizenden van verricht hoor.

Ik bedoelde iemand door de scope doodschieten irl
 

DeletedUser61134

Guest
Stembanden doorknippen

Opzicht een goed plan, ik wil altijd nog eens een goede throat punch uitvoeren.
Maar heb nog geen situatie gehad waar de rechter me gelijk zou geven als ik iemand een potentieel permanente handicap geef.
 

DeletedUser77625

Guest
Hebben anderen al eens problemen ondervonden met cancelsnipes? Ik ben zojuist 2 dorpen verloren, ik ben 100% zeker dat ik bij beide cancelsnipes er tussen had en bij geen van beide waren ze er..

Nee totaal niet is tot nu toe nog elke x goed gegaan ververs je pagina voor je cancelt !!
 
Bovenaan