Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79644

Guest
Wow top man, dan ben jij dus wss de grootste klaploper op het spelletje hier. Als ik jou nou vertel dat ik echt Zlatan Ibrahimovic ben, geloof je dat dan ook? Iedereen kan linkjes van "oudere" accounts neerzetten in een sollicitatie, dat heet liegen.

En als jij al daadwerkelijk zo lang speelt zou het voor jou niet moeilijk moeten zijn om de randoms die ik alleen al vanochtend noemde te herkennen als noob.

Massa stam dus.

Tuurlijk kan je daarover liegen en een random naam geven, wie doet dat tho? Als je je daar mee bezig kan houden... En daarbij, als iemand beweerd 1 mil punten gehad te hebben in het verleden (op een ander account), en eigenlijk is dat nog geen 100K, dan gaat die persoon toch door de mand vallen.

Noem onze stammen maar zoals je wil, ik lig er niet bepaald wakker van.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser79644

Guest
Zelfde als de helft van de werelden tegenwoordig dus :)

Meer als de helft imo, heeft het eigenlijk ooit iemand geboeid wie of hoe een wereld gewonnen werd? Als je zo redeneert zoals Zuur dan heeft het zelfs geen nut dat je dit spelletje nog speelt/ooit gespeeld hebt. Ik ga wel akkoord dat winnen minder voorstelt dan vroeger voor heel het P2W-gebeuren.
 
Reactiescore
831
Ik deel die mening niet. Ik vind alleen werelden waar de instellingen het zo moeilijk maken om deze noob pp abusers te verslaan nooby. LH/NH werelden met beurs, met kerk en met toren maakt het gewoon erg moeilijk voor niet pp gebruikers. Daarbij is de rim zo goed als verdwenen in de laatste werelden waardoor het nog moeilijker wordt... :(
 

DeletedUser71723

Guest
Wat een ongelofelijk domme uitleg zeg. Je speelt liever met 10 dan met 30 want er kan iemand op vakantie zijn of er moet iemand werken, etc? Zijn jullie alle 10 dan werkloos en te arm om op vakantie te gaan misschien? Tuurlijk is er soms iemand weg bij ons maar we hebben ook VV hoor. Dat is niet enkel voor het machtige Aux weggelegd.

Je hebt niet eens goed gelezen dan... gaat hem over het feit dat niet iedereen de nodige skills heeft bij jullie terwijl als er bij ons een speler op een account niet de nodige skill heeft zoals snipen ofzo er op dat account wel iemand zal spelen dat die skill wel onder de knie heeft.
 

DeletedUser79644

Guest
Je hebt niet eens goed gelezen dan... gaat hem over het feit dat niet iedereen de nodige skills heeft bij jullie terwijl als er bij ons een speler op een account niet de nodige skill heeft zoals snipen ofzo er op dat account wel iemand zal spelen dat die skill wel onder de knie heeft.

Moest ik niet beter weten zou ik al beginnen denken dat jij inside-information hebt van onze stam. Jij weet gewoon al (voor er zelfs een oorlog is) dat niet iedereen bij ons de nodige skills heeft. En bij jullie natuurlijk wel, again, het grote machtige Aux dat gegarandeerd de wereld gaat winnen binnen een paar maanden. We spreken elkaar wel weer als één van ons zich écht moeten bewijzen heeft, en niet 'een oorlog winnen' tegen Janneke en Mieke zoals jullie nu al 4x gedaan hebben.
 

DeletedUser73162

Guest
Moest ik niet beter weten zou ik al beginnen denken dat jij inside-information hebt van onze stam. Jij weet gewoon al (voor er zelfs een oorlog is) dat niet iedereen bij ons de nodige skills heeft. En bij jullie natuurlijk wel, again, het grote machtige Aux dat gegarandeerd de wereld gaat winnen binnen een paar maanden. We spreken elkaar wel weer als één van ons zich écht moeten bewijzen heeft, en niet 'een oorlog winnen' tegen Janneke en Mieke zoals jullie nu al 4x gedaan hebben.

Aux heeft sowieso spionnen, ik zou ze niet vertrouwen!!!
 

DeletedUser79722

Guest
Was toch allang duidelijk? Verbaast me dat ze er nog niet hard zijn op aangepakt. Lijkt wel een doofpotscenario bijna door Aux !!
 

DeletedUser79644

Guest
Ja, ha ha ha, grappuhhhg!!! Het is dát of Vetus lult uit z'n nek, toch?
gaat hem over het feit dat niet iedereen de nodige skills heeft bij jullie

TwStats is 100% betrouwbare informatie!

IgjI3Tb.png


Hij heeft maar 22 overnames gehad en dat is inmiddels 4 jaar geleden!!!!!!!!

9aZEGl1.png


Ik ben trouwens compleet nieuw op dit spelletje want dit is mijn eerste wereld, ik hoor heel de tijd het woordje 'dorp' vallen hier op het AF, maar wat is dat juist, een 'dorp'? Ik geraak namelijk niet verder dan de login-pagina. Ik word er gefrustreerd van!!!
 

DeletedUser71723

Guest
Ja, ha ha ha, grappuhhhg!!! Het is dát of Vetus lult uit z'n nek, toch?


TwStats is 100% betrouwbare informatie!

IgjI3Tb.png


Hij heeft maar 22 overnames gehad en dat is inmiddels 4 jaar geleden!!!!!!!!

9aZEGl1.png


Ik ben trouwens compleet nieuw op dit spelletje want dit is mijn eerste wereld, ik hoor heel de tijd het woordje 'dorp' vallen hier op het AF, maar wat is dat juist, een 'dorp'? Ik geraak namelijk niet verder dan de login-pagina. Ik word er gefrustreerd van!!!

Je weet goed genoeg dat ik dit account voor de eerste keer serieus gebruik en me al genoeg bewezen heb op andere accounts. Heb dan ook niet over twstats etc gesproken. Ik zeg gewoon dat er meer kans is dat alle accounts die bij ons in de stam zitten en lid hebben die de nodige skills heeft. Maar goed, heb eigenlijk niet veel zin om steeds zelfde te discussieren. Ook geen tijd voor.
 

DeletedUser79644

Guest
Ik zeg gewoon dat er meer kans is dat alle accounts die bij ons in de stam zitten en lid hebben die de nodige skills heeft.

Minder denken. Jij hebt 0 bewijzen waarom wij slechter zouden zijn dan jullie. Je hebt (buiten met mij dan) nog nooit gesproken met iemand van beide Onix stammen, dus tot nu toe pure speculaties via TwStats of gewoon naar behaalde prestaties in-game die vrijwel niets zeggen over hoe iemand handelt/actief is op dit spelletje.
 

DeletedUser73657

Guest
Aux d heeft duidelijk spionnen in onix of onix² , smerig spel van de nr 1 stam ..
 

DeletedUser73657

Guest
Ik wil gewoon dat tekstje kunnen lezen zodat ik eindelijk eens goed kan lachen op dit AF. Heb er tot nu toe alleen maar tranen van gekregen.

Het niveau is idd om te wenen , al komt dat vooral door aux d met hun stab en spionage praktijkten
 
Bovenaan