Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 2242732

Guest
Grappig hoe jij me probeert belachelijk te maken maar net als jouw andere vriendjes kant noch wal raakt.
W44 heb ik zelf nooit gespeelt, was een vriend van me die paar minuten per dag logde en uiteindelijk gestopt is x) Ik deed daar enkel de propaganda, voor zover ik dat daar deed.
ik herinner me eigenlijk enkel 1 post op een clustercontest, denk niet dat ik verder iets heb gedaan. Maar dont shoot me als ik nog ergens anders heb gepost, ik post graag random als ik me echt verveel.

Jouw kennis van zake is blijkbaar fantastisch. Fantastisch laag maar nog steeds fantastisch.
W56 heb ik reeds uitgelegd. Dat jouw verstand moet onderdoen voor dat van een goudvis is niet mijn probleem.
Ik wou tegen de rang 1 vechten, mijn co`s en stam wouden liever met hen samenwerken dus ik quit.
Btw pim niet zo`n groot ego want jij was alles behalve de topper die wereld xD Get carried by Roald, hem kan je het btw vragen als je me niet geloofd.

Jammer toch hoe iedereen probeert een ego boostje te krijgen door op de hate train te springen, niet wetende dat die hate train een grote joke is.

Ik vraag mij werkelijk af of jij hier nu serieus post? Ten eerste ben al ik niet eens pim, wie heeft er nu totaal geen idee waarover ie spreekt, "goudvis"? :confused::confused:

W44 zat je gewoon op het AF te lullen over je defstart die zo pro was (waarmee je je start duidelijk helemaal verkloot had) & vervolgens "speelde je maar niet meer" zeg je nu.
Mij maak je niks wijs. Dat de zin er vanaf was is begrijpelijk.

W56 hebben wij nooit met jouw account samengewerkt, weeral geen idee waarover jij spreekt. Ik zou ook niet inzien waarom wij dat zouden doen.
AU had met niemand een samenwerking & November had enkel een gap met die stam zuidwest tegen terra.
Je bent gewoon gaan runnen.

Over mn w56 prestatie moet je het niet eens hebben.

Snap trouwens niet wat het nut is van verwijten gooien, al kan ik best begrijpen dat na 20 fails het frustrerend is als heel het AF je begint uit te kotsen.
Misschien moet je beginnen met een minder grote mond op het AF te zetten en eerst wat proberen te bereiken ingame... ;)
 
Reactiescore
967
Was dat tegen mij? Want ik ben duidelijk niet degene die zichzelf belachelijk maakt. Of ben jij van mening dat leugens verkondigen stoer is en betekent dat je de discussie wint?
In dat geval: Dit is niet waar, ik ken je namelijk echt van nergens, maar jij bent toch de speler die elke wereld gigantisch faalde na elke aanval?
Owhja en omdat ik nu toch sprookjes verzin voor jou: je bent nog een abuser, stabber etc.

Als ik jouw gedachtegang doorzet ben ik net van belachelijk maken geupgrade tot jouw eeuwige held?
jammer dat dit in de realiteit voor ieder ander persoon niet zo is. Jammer maar helaas XD

Als er iemand leugens aan het verkondigen is, ben jij dat wel. Je maakt verwijten tegen spelers waarvan je de naam niet eens kent.
Als je serieus denkt dat je niet gigantisch voor lul staat met je posts, zou ik ze eens herlezen en je daarna even goed achter je oren krabben.
 
Bovenaan