Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
967
Ik ben geen speler die zich aansluit bij de winnende partij :)
Zonder uitdaging verdwijn ik snel, dus als ik kom is het swso niet in deja vu en hoewel Gods naar mijn skills vernoemd is betwijfel ik of ik daar in zal passen.

Btw dingen over mij gehoord? De laatste jaren heb ik echt weinig uitgevoerd op dit spel dus zou me verbazen dat het positief is :p

Over je W52 carrière valt inderdaad barweinig positiefs te vertellen
 
Reactiescore
3.457
Stiekem zijn wij de Premade stabstam,alle mb’s deffsletten en hulpjes van Dejavu keren zich snel tegen Dejavu,wij vegen Dejavu op en de wereld is gewonnen .
 

DeletedUser74396

Guest
Over je W52 carrière valt inderdaad barweinig positiefs te vertellen

Het is duidelijk dat jouw kennis van zake bizar laag is. Of is dat niet jouw kennis van zake, maar jouw verstand in het algemeen? Excuses dan, lachen met iemand minder begaafd is niet zo mijn ding. Lachen met normale mensen die denken dat ze (om in het thema van deze wereld te blijven) God zijn daarentegen is mijn favoriete bezigheid. Dus zeg me maar, in welke cathegorie hoor jij thuis?

Let's bring the old AF back, gedaan met die zwakke pogingen tot verwijten
 
Reactiescore
1.049
Het is duidelijk dat jouw kennis van zake bizar laag is. Of is dat niet jouw kennis van zake, maar jouw verstand in het algemeen? Excuses dan, lachen met iemand minder begaafd is niet zo mijn ding. Lachen met normale mensen die denken dat ze (om in het thema van deze wereld te blijven) God zijn daarentegen is mijn favoriete bezigheid. Dus zeg me maar, in welke cathegorie hoor jij thuis?
Een gevleugelde Huzaar lijlt me ook wel wat voor je...
 
Reactiescore
967
Het is duidelijk dat jouw kennis van zake bizar laag is. Of is dat niet jouw kennis van zake, maar jouw verstand in het algemeen? Excuses dan, lachen met iemand minder begaafd is niet zo mijn ding. Lachen met normale mensen die denken dat ze (om in het thema van deze wereld te blijven) God zijn daarentegen is mijn favoriete bezigheid. Dus zeg me maar, in welke cathegorie hoor jij thuis?

Let's bring the old AF back, gedaan met die zwakke pogingen tot verwijten

Ja, sorry ik ben super onwetend over desbetreffende situaties op W52. Daarintegen weet ik wel dat zowat je hele stam een hekel aan je had. En of dat nou lag aan 'je verstand algemeen' of je karakter laat ik even in het midden.
 

DeletedUser74396

Guest
Ja, sorry ik ben super onwetend over desbetreffende situaties op W52. Daarintegen weet ik wel dat zowat je hele stam een hekel aan je had. En of dat nou lag aan 'je verstand algemeen' of je karakter laat ik even in het midden.

Hihihi onwetendheid deel 2.
Of ze me nu nog graag hebben geen idee, ik herken namelijk maar een paar namen die de moeite waard zijn. W52 was nu eenmaal een laag niveau wereld waar ik snel genoeg van had.
De meerderheid van mijn stamgenoten had me echter graag toen ik nog speelde, of ze respecteerden me in elk geval meer dan genoeg om te slijmen in mijn gezicht.

Ik weet trouwens niet hoe 'een hekel aan me hebben' met verstand te maken heeft. Vreemde conclusies die jij maakt, betekent dit dat je gekozen hebt voor categorie 1? Mijn innige deelneming ik had niet zo moeten lachen met jou.

Verder geef ik gerust toe dat ik een rot karakter heb hoor. Stel me teleur en ik word en echte rotkerel. Ik doe wat ik beloof dus verwacht hetzelfde van anderen. En ik verwacht dat mensen geen fouten maken waar ze 2x voor gewaarschuwd zijn. Mochten jouw vrienden zo'n personen zijn snap ik volledig waarom ze een hekel aan me hebben. Zo'n spelers lach ik namelijk in hun gezicht uit en ben ik absoluut niet lief tegen, it's a hard life for everyone, laughing with stupid people brightens my day.
Sorry for having no patience for normal people who claim to be great.
 
Reactiescore
3.576
Ik ken u vooral als iemand die hoog van de toren blies in de start op verschillende werelden maar je al rap verdween of ge edeld werd en idd een lastig karakter hebt.

Toch durf ik dit gewoon te zeggen :eek: Zegt dan weer veel over mijn karakter :cool:
 

DeletedUser79481

Guest
Btw dingen over mij gehoord? De laatste jaren heb ik echt weinig uitgevoerd op dit spel dus zou me verbazen dat het positief is :p

Ja na aanleiding van die post dat je een account zocht, had het gelezen, en vervolgens wat dingen van mijn medespelers gehoord. Voornamelijk positief zelfs.
Je komt op me over als het soort hardcore gamer die ik was in WoW, alleen ben jij dat in TW. Dat kan ik zeer zeker waarderen :D
 
Reactiescore
2.506
Is Daan terug, heb snel maar ff het ww veranderd :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Je vond w52 een laag niveau wereld maar hebt nooit proberen de uitdaging aan te gaan. Hou je egocentrische gezeik maar voor jezelf, elke idioot kan in een stam die 4x zo groot is als de tegenstander wat presteren.

Maar goed dat we jou in Gentle niet hadden zeg. Nog meer ego dan ik maar even goed als een noob die een week speelt.
 
Reactiescore
967
Je vond w52 een laag niveau wereld maar hebt nooit proberen de uitdaging aan te gaan. Hou je egocentrische gezeik maar voor jezelf, elke idioot kan in een stam die 4x zo groot is als de tegenstander wat presteren.

Maar goed dat we jou in Gentle niet hadden zeg. Nog meer ego dan ik maar even goed als een noob die een week speelt.

Hier moet ik toch even op inhaken omdat Daan al langere tijd gestopt was voordat het hele fusie-gedoe een ding begon te worden. Ik ook overigens maar dat terzijde.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Ik ken u vooral als iemand die hoog van de toren blies in de start op verschillende werelden maar je al rap verdween of ge edeld werd en idd een lastig karakter hebt.

Toch durf ik dit gewoon te zeggen :eek: Zegt dan weer veel over mijn karakter :cool:

dit dus haha :p
 
Bovenaan