Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79414

Guest
Kan het verstandig zijn om barbaren dorpjes in het begin te spiken met je ridder?

Helpt de nachtbonus bij het spiken van barbarendorpen?

noobje dat trg eens komt meedoen :)

Ik denk dat je beter je troepen kunt gebruiken om te farmen, en er bestaan ook rooftochten dus die barbarendorpen worden weinig tot niet gefarmt :)
 

DeletedUser78825

Guest
Gelieve allemaal heel veel PP te gebruiken in de nabije toekomst zodat ik veel PPtjes heb om te gebruiken :eek:

Bij voorbaat dank :eek:
 
Reactiescore
3.540
Ik doe ook maar weer eens mee, zonder pp dus heb al een goed smoesje klaar staan als het mis gaat :engel:
 

DeletedUser78825

Guest
PP is voor sukkols

Ik heb toch graag genoeg voor PA en AM :s
En dit is vrij nipt :s

e7a44898c14ab23197d84c5422457236.png
 
Reactiescore
133
Wat Inno al niet verzint om spelers terug te krijgen, accounts worden verwijderd als ze een jaar inactief zijn. Dus na zeker twee jaar afwezigheid weer eens meedoen (niet op account dat bij het forumaccount hoort) om het account te behouden. Al een aantal leuke nieuwe dingen ontdekt, maar op sommige punten echt een noob na die twee jaar... Dus een vraagje: Hoe zit het met de aanvalsstop met pinksteren ook alweer? Want de mail met die tijden zal wel voor de start van de wereld verstuurt zijn zeker.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat Inno al niet verzint om spelers terug te krijgen, accounts worden verwijderd als ze een jaar inactief zijn.

Je kunt inno hiervoor afzeiken, maar die hebben daar niks over te zeggen. Die hebben zich simpel te houden aan privacywetgeving die opgelegd wordt vanuit de EU - waar ieder bedrijf, organisatie of whatever die met data van gebruikers dealt zich aan moet houden.
 
Bovenaan