Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser74418

Guest
ja vooral het aldo deel!

James rodriguez / modric / de bruyne zijn toffe spelers
 
Reactiescore
1.019
Waarom hebben mensen iets tegen de beste speler ter wereld wat overduidelijk messi is?
 
Reactiescore
1.049
Waarom hebben mensen iets tegen de beste speler ter wereld wat overduidelijk messi is?
Ik vind Ronaldo echt veel beter. Op het moment dat je persoonlijk een wedstrijd kan kantelen wat een ander niet kan ben je beter. Messi heeft 8 even goede voetballers om zich heern nodig om wat te kunnen forceren...
 
Reactiescore
1.019
Voetbal speel je samen als team. Ik wil niet zeggen dat argentinie veel slechter is, maar portugal is tenminste een team, waar ook echt geen slechte voetballers naast ronaldo lopen. Daarnaast in clubvererband is messi sws beter :p
 
Reactiescore
1.049
Voetbal speel je samen als team. Ik wil niet zeggen dat argentinie veel slechter is, maar portugal is tenminste een team, waar ook echt geen slechte voetballers naast ronaldo lopen. Daarnaast in clubvererband is messi sws beter :p
Hoort argentinië geen team te zijn met zulke spelers...
Portugal heeft echt een minder sterk team hoor :D
Clubverband Landverband je moet gwn totaal beter zijn. en dat is Ronaldo
 

DeletedUser72472

Guest
Dus jij durft te zeggen dat messi niet een wedstrijd in zijn eentje kan kantelen?
 
Reactiescore
3.540
952be14f4d37151383bf7f6baeeb6324.png


Ik als toekomstig wereldkampioen kan wel effe lachen hier :eek:


Once again, Germany couldn't get a victory in Russia :s
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
508
Is niet de eerste keer dat de Duitsers problemen hebben op Russisch grondgebied :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
(ah zie net dat de mop al gemaakt is :mad::mad:)
 

DeletedUser79481

Guest
Hey uh random gedachte, maar wat denken jullie van chemische/biologische oorlogsvoering op TW?
Ik was net boos want ik kreeg maar 15 gs uit een BB, dat was te weinig, dus ik wilde er sarin gas in pompen, nu is dat niet mogelijk natuurlijk en slaat ook helemaal nergens op.
Maar het gooien van koeien en shit om ziektes te verspreiden past al veel meer binnen de thematiek van het spel.. (ja ik heb dit natuurlijk keihard gestolen van Stronghold)
just a random thought :D
 
Reactiescore
1.049
Hey uh random gedachte, maar wat denken jullie van chemische/biologische oorlogsvoering op TW?
Ik was net boos want ik kreeg maar 15 gs uit een BB, dat was te weinig, dus ik wilde er sarin gas in pompen, nu is dat niet mogelijk natuurlijk en slaat ook helemaal nergens op.
Maar het gooien van koeien en shit om ziektes te verspreiden past al veel meer binnen de thematiek van het spel.. (ja ik heb dit natuurlijk keihard gestolen van Stronghold)
just a random thought :D
Fk kut, ik gooi 1 waterstofbom en iedereen s dood
 

DeletedUser61134

Guest
Rens gaat gewoon voor de nieuwe viral video: 1 kid 3000 horses
Zo overwint hij :eek:
 

DeletedUser79481

Guest
oh gawd what have I done haha
misschien moet ik mijn random ochtend gedachtes gewoon voor me houden :p
 
Bovenaan