Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78975

Guest
Alsof jullie Belgen en Nederlanders niet jullie 6 jarige dochters misbruikten toen jullie nog in de gouden eeuw zaten.
Ze liggen gewoon wat achter, komt vanzelf goed
Interessant. Je hebt kennelijk zelf een migranten achtergrond (waar niks mis mee is natuurlijk, maar wel frappant dat uitgerekend jij dan dergelijke racistische opmerkingen maakt) en je voelt je niet eens verbonden met het land waarin je leeft, wat ook best heftig is. Arme Rebecca toch...
 

DeletedUser61134

Guest
Interessant. Je hebt kennelijk zelf een migranten achtergrond (waar niks mis mee is natuurlijk, maar wel frappant dat uitgerekend jij dan dergelijke racistische opmerkingen maakt) en je voelt je niet eens verbonden met het land waarin je leeft, wat ook best heftig is. Arme Rebecca toch...

Voel me vereerd dat je om 4 uur 's nachts nog probeert me te begrijpen. Dirk vindt het ook altijd leuk mij te proberen ontcijferen :eek:

Maar mijn mem heeft een migratieachtergrond ja ^^
Maar wij zijn al een generatie ingeburgerd en de rest moet nog beginnen!
 

DeletedUser7072

Guest
Interessant. Je hebt kennelijk zelf een migranten achtergrond (waar niks mis mee is natuurlijk, maar wel frappant dat uitgerekend jij dan dergelijke racistische opmerkingen maakt) en je voelt je niet eens verbonden met het land waarin je leeft, wat ook best heftig is. Arme Rebecca toch...

Haar familie was ook onderdeel van de Christelijke minderheid in haar land, dat zal de integratie ook wel makkelijker gemaakt hebben. Maar wat is jou achtergrond dan Hamid? Aan de naam te horen zou ik denken Marokkaans, maar je wekt de indruk dat dit niet het geval is. Arabisch land wel?
 

DeletedUser61134

Guest
Haar familie was ook onderdeel van de Christelijke minderheid in haar land, dat zal de integratie ook wel makkelijker gemaakt hebben. Maar wat is jou achtergrond dan Hamid? Aan de naam te horen zou ik denken Marokkaans, maar je wekt de indruk dat dit niet het geval is. Arabisch land wel?

Je moet mijn familie hun huizen zien :p
2 meter hoge muren om het terrein nog van de periode dat de Islam boos was omdat de Christenen zo rijk waren en allemaal executies pleegden :p
 

DeletedUser69322

Guest
Grappig hoe deze wereld al gewonnen is, en er toch in het zuiden nog duizenden PP worden verspild aan het boosten van muren :rolleyes:
 
Reactiescore
30
En jij bent?
 
Bovenaan