Praathoek

Reactiescore
323
Nujah, hun casual regels zijn dus duidelijk anders dan bij ons. Terwijl wij al lange tijd om verandering vragen en het twteam zegt dat ze niks kunnen beïnvloeden vanwege Inno. Heeft Inno andere richtlijnen bij andere servers voor casuals?
 
Reactiescore
697
Wat bedoel je met invloed? Over het algemeen hebben de verschillende landen weinig invloed op elkaar.
Daarmee bedoel ik. Stel dat cas9 aangekondigd wordt op .nl, dat ook 6 maand later cas 10 etc komt...

Je kan overstappen van de ene casual naar de andere na het vervallen van de aanvalsrange, maar die range is weg na 19 maanden. Indien de inventaris dan kan meegenomen worden, start je 3 casuals later in de eerste maand van de nieuwe casual en hebben nieuwkomers helemaal geen kans.
Tevens gaan de casuals dan nog iets inkrimpen.

Ondertussen is er al veel gepleit voor een verandering op de casuals. Ik heb nog een vraag (@The Minion). Staan jullie daar voor open als er bvb meer gegevens worden verzameld van alle casual spelers (groot en klein), wat hun wil is etc.
 
Reactiescore
2.478
Ben jij zo een persoon die altijd aan het haten is op tribalwars? Dan is dit nu je kans om zelf met een verbeterde eenheid te komen! ontwikkel je eenheid (klik) is een contest voor de creatievelingen onder ons. Heb jij een leuk, grappig of zelfs serieus idee, aarzel dan niet om deel te nemen aan deze contest. Buiten een hoog amusement gehalte verdelen we ook nog minimaal 3.000 premium punten onder de top 3!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Beste wiskundige,

Het is weer eens tijd om een wiskundig vraagstuk bij jullie neer te leggen: Hoeveel pepernoten passen er in een pot van 2.1L? Ben jij wiskundig aangelegd of kan jij raden op gevoel? Doe dan mee aan de Raad de pepernoten (klik) contest op ons forum en win 5.000 premium punten!
 
Reactiescore
2.478
Je weet dat het slecht gesteld is met de activiteit als een mod 4 van de 7 recentste posten heeft geplaatst
 
Reactiescore
697
Liefste kerstman, voor kerst wil ik meer forumactiviteit. Het kan zo gezellig zijn.

Groetjes,
Mike
 
Reactiescore
2.478
Hallo Community!

Het is weer tijd om je hardwerkende stamgenoten in het zonnetje te zetten. Het is namelijk weer tijd voor de TribalWars Community Awards (klik). Heeft een stamgenoot (of vijand) je doen verrassen met zijn skill of inzet? Nomineer hem dan voor een award! Hij maakt dan kans op (7.500) premiumpunten en één van de volgende titels:

Tribe mate of the year
The Sniper The
Wall Breaker

Master commander
Forum personality of the year

Vragen of opmerkingen over deze contest kunnen in het Discussietopic gesteld worden.

Ken jij iemand die deze prijs verdiend!? Nomineer deze persoon dan in de hierboven vermelde topics.

Let op: Bij een nominatie moeten de forumaccount en InGameaccount vermeld worden. 1 nominatie per speler is genoeg, het stemtopic kome later. Nomineren kan tot aankomende zondag.
 
Reactiescore
1.367
Laten we het gesprek hier verder zetten @purpletail

W73 was ik oprichter van het account The Boy in Quarantine, uiteindelijk wel gewoon gestopt daar. Ik speel nu geen enkele wereld meer.
rip
 
Reactiescore
1.777
vraag van de dag ga ik deze wereld ook ownen???

tweede vraag van de dag: welk top 10 account zoekt nog een co?
 
Reactiescore
1.777
ja natuurlijk daarmee verlies je het minste troepen EN TROEPEN VECHTEN
 
Bovenaan