Praathoek

DeletedUser70435

Guest
In principe zou dat niet de bedoeling geweest kunnen zijn (not intended). We kunnen het, mits dat er vraag naar is, voor casual 6 wel activeren (heb net toestemming gekregen).

Wat denken jullie?

Lees jij niet? Duckje zegt dat hij groen ligt kan geven om de overstap van casual 6 mogelijk te maken

Volgens mij lees jij niet hoor. Hij geeft de keuze en zegt dat het mogelijk is om aan te passen, hij zegt niet dat het ook gedaan werd :p
 
Reactiescore
693
Volgens mij lees jij niet hoor. Hij geeft de keuze en zegt dat het mogelijk is om aan te passen, hij zegt niet dat het ook gedaan werd :p
Duckje is aan het polsen of het al dan niet wel of niet geactiveerd wordt. Echter is er nog geen poll geopend
Voor mij maakt het niet meer uit. Ik ben er toch al aanwezig.

Groetjes,
Mike
 
Reactiescore
2.489
We houden het inactief op casual 6 en openen dit op een later tijdstip. Van Casual 5 blijft het actief omdat daar de overstap al actief was naar casual 6 in het verleden.
 

DeletedUser70435

Guest
Nou gooi die nieuwe maar weer open, deze is veel te klein om uberhaupt enige soort van gs mee te kunnen nemen. Veel te weinig bb's. Lekker end game spelen met 100k punten.
 

DeletedUser79332

Guest
Ja, ik zat ook al even te kijken maar ik vat hem ook nog niet...
 

DeletedUser70435

Guest
Dorpen van de speler: 1.549
Barbarendorpen: 1.362
Bonusdorpen: 29

Deze verhouding zou op casual toch veel anders moeten zijn. Kijk ook eens naar de kaart. Het lijkt erop dat de endgame bij 100 dorpen al begint.
 
Bovenaan