Praathoek

Reactiescore
2.507
Eén voor alle en alle voor één!
 
Reactiescore
2.507
Als jullie je vervelen er is een leuke nieuwe contest online: Raad de mod (klik).

Ik ga er vanuit dat jullie veel plezier uit het brainstormen naar de antwoorden halen. Niks is leuker dan roddelen over de 'autoriteiten'.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Even promoten:

Er gaat weer een nieuwe ronde WvW van start, vrij gericht op nieuwe spelers, om wat meer mensen naar het spel te trekken.

Het inschrijftopic (clicky) kun je daar vinden. Doe vooral mee en make a boy proud :)

(Het is leuk en je kunt ongemodereerd spammen ;););))
 

DeletedUser72496

Guest
André zijn account, Carram (Casual 4) gekaapt door een pipo genaamd Dylan.

AHy2MpUkkk.png
pXkDqMo.png

En wij verliezen meer en meer ons vertrouwen in dit TW Team dat nog steeds niets onderneemt en waarschijnlijk ook niets zal ondernemen. Triestig...
 

DeletedUser74404

Guest
Hou je mond
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
723
Ik ben niet zo actief meer op casual 4, al lang niet.
Was me niet opgevallen dat carram eruit lag.
1 voordeel, jullie hebben weer een uitdaging meer om dominatie te halen
Ik zag wel snel dat Wolfpack was opgericht. Daar kon ik niet naast kijken. Pretends dat niet meer rood lag op de kaart.

Mijn dagelijkse routine op casual 4
inloggen
kijken naar mededelingen
kijken naar hoeveel dorpen pretends nog moet edelen
kijken naar de kaart
kijken naar het forum

Tot dat ineens pretends terug bruin zag ipv rood op de kaart.
Op het forum reacties van we kunnen het nog halen, 6 leden uit rebels
Ik zei van ja, niet dus, ik had al gehoord dat ze de dominatievoorwaarden zo laag vonden en wss kunnen ze zo meer dorpjes edelen, want het kan niet dat dikke maatjes ineens zomaar uit de stam zijn. (amber en mccarra uit rebels, ja dan merkte ik zeker dat dat niet klopte, hun liggen was dan al zeker niet ideaal.)

PS: voor hoeveel dominatie gaan jullie? 80? 90? 100 :):):)
 
Reactiescore
2.190
Die clustercontest is echt een lachertje. Een acc wat helemaal safe ligt, een intern dwars door cluster heeft wat nog niet weggewerkt is, verdient volgens hiero eerste prijs.
 

DeletedUser65921

Guest
Yes yes, 29ste nog thesis verdedigen en begin augustus normaal gezien beginnen werken.

Haha had ik kunnen wetend at het zo ging :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Yes yes, 29ste nog thesis verdedigen en begin augustus normaal gezien beginnen werken.

Haha had ik kunnen wetend at het zo ging :D

Mooi :) Ach kijk sommige dingen veranderen niet hé. Maar kga wel vooruit hoor, 2 mastervakken al geslaagd, moet nog 5 vakken van mijn 3e bachelor herdoen maar kheb zowat bij elk vak al voor 50% vrijstelling door geslaagde deelexamens. Zou moeten goedkomen in augusutus :p
 

DeletedUser65921

Guest
Allee je bent er bijna! En je hebt vroeger en langer vakantie dan ik, dus not bad :p
 
Bovenaan