Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79481

Guest
Zit hier maar rustig wat edels te maken om vlaggen te farmen in de rim, had nooit verwacht dat ik hier meer actie zou zien dan op een top 5 account in de core op w62 :D (Kurt Unchained).
Maar krijg het toch voor elkaar om meer dan 250k OD te scoren in de laatste 12 uur op mijn kleine rimaccountje :D (Mr. Finch)
Beetje jammer dat mijn tegenstander (Nathankiller) het nodig vond om met kata's 2 boerderijen te slopen.. maar wel weer leuk dat hij geen idee heeft van het bestaan van rammen, of de nachtbonus :D
P.s. iemand nog juicy rapportjes zien?
 

DeletedUser79481

Guest
heb maar even snel wat rapportjes gepakt
hij begint steeds vaker met speervechters aan te vallen nu hij zoveel bijl kwijt is :p
NNHqPmz.png

(excuses voor de mad paintskills :p)

en nu ik toch bezig ben:
moet dit een fake treintje voorstellen?
0nQNrw9.png
 

DeletedUser79481

Guest
Wat een pro, zie net dat desbetreffende speler ons loopt te clusterfucken:eek:
die hele stam edelt alle barbarendorpen op joh.
Falgorn92 vooral dicht bij mij, ben gisteravond op edelpad gegaan, welgeteld 5k bevolking aan troepen gespot, hij staat leeg nu :)
krijgt geeneens OS van z'n cfuckende stamgenoten.

denk je dat je daar sad van moet worden..
krijg je dit
GU69FfN.png

(daarna is mijn kazerne gesloopt waar nog zo'n 4k troepenproductie aanstond, die productie stop niet, maar die gaat ontiegelijk traag door. Hierdoor kun je je boerderijplekken niet vrij maken, of productie annuleren, je kazerne kun je niet herbouwen omdat je boer nog 5 levels omhoog moet, en dan kan niet want hij blijft met kata's smijten..)

oh @Hopeful /anyone, is het okee als de plaatjes zo op het forum staan, of zijn ze te groot en moet ik ze ff in een spoiler doen? Aangezien dit geen rate/award thread is
 
Reactiescore
3.452
Ai das lelijk...
Bb dorpen edelen en met katas smijten
 

Deleted User - 487871837

Guest
oh @Hopeful /anyone, is het okee als de plaatjes zo op het forum staan, of zijn ze te groot en moet ik ze ff in een spoiler doen? Aangezien dit geen rate/award thread is

Oh heb deze tag ivm vakantie helemaal gemist.

Dat is geen probleem.
Je kan ze eventueel in een spoiler doen een volgende keer.
 
Bovenaan