Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.962
Is er toevallig iemand die mij kan linken naar een uitleg of wiki over de rooftochten? Heb er nog nooit eerder mee gespeeld en ben eigenlijk wel benieuwd hoe het precies in elkaar steekt..
 
Reactiescore
516
Ik kan jammer genoeg ook amper informatie vinden omtrent de rooftochten, dus ben hier ook zeker benieuwd naar.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb het even nagevraagd; er is inderdaad geen wiki oid. De aankondiging zou moeten volstaan. Als je verder vragen over het systeem hebt dan is er vast wel iemand die je kan helpen :)
 

DeletedUser79143

Guest
Misschien alvast wat handige info, ik ben zelf ook wat aan het navragen geweest en iemand zei op discord het volgende: Ratio voor rooftochten is 10%, 25%, 50% en dan 75%. Hoop dat dat alvast kan helpen. Ik merk dat de looptijd van de eerste naar de tweede ongeveer een verdubbeling is. Je maakt er dus in ieder geval zeker winst op door volgende levels te unlocken.
 

DeletedUser74880

Guest
Flegmatische Fielt
Verzamelbare grondstoffen
  • 8
  • 8
  • 7
  • 0:22:01

Bescheiden Bandieten
Verzamelbare grondstoffen
  • 19
  • 19
  • 20
  • 0:23:57

De tijden worden niet verdubbeld, maar hoe meer troepen je selecteert komt er een groter verschil (maar ik had even niet meer troepen bij de hand.
 

DeletedUser77632

Guest
Weet iemand of het de moeite is om nr 4 te ontgrendelen? 10/12/10 k. Is pretty much GS :p
 
Bovenaan