Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
853
Ben ook blij dat het actief is, wat mij betreft mogen meer stammen sketchy dingen doen ;)

Ik wacht wel tot de discussie uitgedoofd is en verplaats het dan evt naar flopstammen.
De titel van het red koets adios topic mag trouwens aangepast worden, denk dat Koets momenteel liever clears op red gooit dan op adios. Wordt dus eerder een 3 stammenstrijd nu ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
De titel van het red koets adios topic mag trouwens aangepast worden, denk dat Koets momenteel liever clears op red gooit dan op adios. Wordt dus eerder een 3 stammenstrijd nu ;)

Red vs Koets vs Adios?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
De titel van het red koets adios topic mag trouwens aangepast worden, denk dat Koets momenteel liever clears op red gooit dan op adios. Wordt dus eerder een 3 stammenstrijd nu ;)

Willen is iets anders. Ik zou NUA ook hartstikke graag verrot willen slopen :p.
Je moet kijken of het tactisch slim is ;)
 

DeletedUser79168

Guest
Indien er mensen van koets clears willen doneren voor op red mogen ze ons altijd contacteren. Of deff ter beschikking stellen.

Indien er mensen van red clears willen doneren voor op koets mogen ze ons altijd contacteren. Of deff ter beschikking stellen.

Hahaha zo kan je toch mekaar slopen
 
Reactiescore
2.506
Het moment dat je 100+ ongelezen berichten hebt op 1 forum.
 

DeletedUser78126

Guest
Toch leuk beetje actie op het forum. Ook enigsinds leuke discussie waar niet 1 partij overduidelijk de sjaak is. Maar er over en weer wat dingen gezegd worden waarvan ik zeg: ja daar heeft tie gelijk in.

Wie zou atm het hoogste edellimiet hebben.

Rainbow
Tas
Royboyz
Cala

??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13688

Guest
Mijn edellimiet is op 't moment 56. Ik heb geen idee wat doorsnee is.
 
Reactiescore
516
Toch leuk beetje actie op het forum. Ook enigsinds leuke discussie waar niet 1 partij overduidelijk de sjaak is. Maar er over en weer wat dingen gezegd worden waarvan ik zeg: ja daar heeft tie gelijk in.

Wie zou atm het hoogste edellimiet hebben.

Rainbow
Tas
Royboyz
Cala

??
Wat denk je zelf?:p
 
Bovenaan