Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Hello Kitty graag :redface:

hello-kitty-kitty-puppet-sticker-shk0006(2).jpg
 

Deleted User - 487871837

Guest
Even promoten:

Er gaat weer een nieuwe ronde WvW van start, vrij gericht op nieuwe spelers, om wat meer mensen naar het spel te trekken.

Het inschrijftopic (clicky) kun je daar vinden. Doe vooral mee en make a boy proud :)

(Het is leuk en je kunt ongemodereerd spammen ;););))
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
632c4e521703390b5f211901469796c2.png


Ik had toen direct AF moeten afsluiten :(.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dit is niet de plek om het te bespreken, dus wat mij betreft kan het zeker verhuist worden. Een apart topic vind ik het niet waardig maar jij vind vast van wel :p

Zou niet weten waar het anders moet, top/flop stammen evt. Van bovenaf vinden ze het wel topic waardig en mij maakt het niet heel veel uit :p

Maar een aparte plek leek me wel lekker voor de mensen die er wel wat om geven, zodat de mensen die het niet interesseert het niet hoeven te lezen.
 
Reactiescore
853
Zou niet weten waar het anders moet, top/flop stammen evt. Van bovenaf vinden ze het wel topic waardig en mij maakt het niet heel veel uit :p

Maar een aparte plek leek me wel lekker voor de mensen die er wel wat om geven, zodat de mensen die het niet interesseert het niet hoeven te lezen.
Gewoon laten staan, wees toch blij dat je AF een keer actief is ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Gewoon laten staan, wees toch blij dat je AF een keer actief is ;)

Ben ook blij dat het actief is, wat mij betreft mogen meer stammen sketchy dingen doen ;)

Ik wacht wel tot de discussie uitgedoofd is en verplaats het dan evt naar flopstammen.
 
Bovenaan