Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.367
Die recruitings trend blijft wel doorzetten zeg. Vind dit zelf wel een teken van zwakte, maar die recruits waren wel belangrijk voor Koets gok ik maar dan zo.

Niet iedereen kan een geile rim stam starten waarbij iedereen een geweldig cluster heeft :p
 

DeletedUser79266

Guest
Savage en faith zijn vandaag beide ongeveer de halve stam kwijtgeraakt en koets heeft er 2 recruits bij voor nog een slechter kut cluster.

Tot zo ver deze nieuws uitzending

Koets een slechter cluster? Ik denk dat dat ze met deze 2 recruits simpelweg de overhand kunnen pakken op de noordelijke kant. Ze sluiten oud/huidig faith in en als ze het goed spelen dan zouden ze in korte tijd een heel compact cluster kunnen krijgen. De vraag is meer hoeveel tegengas ze gaan krijgen en of de recruits goed in de groep vallen.

Prima recruits in mijn ogen;)
 
Reactiescore
326
Koets een slechter cluster? Ik denk dat dat ze met deze 2 recruits simpelweg de overhand kunnen pakken op de noordelijke kant. Ze sluiten oud/huidig faith in en als ze het goed spelen dan zouden ze in korte tijd een heel compact cluster kunnen krijgen. De vraag is meer hoeveel tegengas ze gaan krijgen en of de recruits goed in de groep vallen.

Prima recruits in mijn ogen;)

Is goed spelen dorpen verliezen?
 
Bovenaan