Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
2.506
Dag tortelduifjes van de lage landen,

Heb jij in deze tijden van oorlog en geweld altijd al eens je liefde aan iemand willen verklaren? Je stamgenoot die je altijd OS stuurt, je co die altijd nachten doorhaalt om aan te vallen, of je vijand die z’n eigen troepen op je dorpen doodloopt? Dat kan! En je kan er nog prijzen mee winnen ook! Graag nodigen we jullie uit om een kijkje bij de speciale Valentijnsdag Contest (clicky!) te nemen en laat je creativiteit vloeien.

Schrijf een gedicht, een verhaal, maak een strip of een geweldige poster - de keuze is aan jou! Schrijf je in, verklaar je liefde en wie weet hou je er nog wat aan over!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dag tortelduifjes van de lage landen,

Heb jij in deze tijden van oorlog en geweld altijd al eens je liefde aan iemand willen verklaren? Je stamgenoot die je altijd OS stuurt, je co die altijd nachten doorhaalt om aan te vallen, of je vijand die z’n eigen troepen op je dorpen doodloopt? Dat kan! En je kan er nog prijzen mee winnen ook! Graag nodigen we jullie uit om een kijkje bij de speciale Valentijnsdag Contest (clicky!) te nemen en laat je creativiteit vloeien.

Schrijf een gedicht, een verhaal, maak een strip of een geweldige poster - de keuze is aan jou! Schrijf je in, verklaar je liefde en wie weet hou je er nog wat aan over!

Doe mee hup
 
Reactiescore
2.506
Dan kunnen ze eens veel pp's verdienen en doen ze niks:rolleyes:
 
Reactiescore
2.506
Zolang er geen deelnemers zijn heb je garantie op de hoofdprijs:eek:
 

DeletedUser69835

Guest
Ik heb nog met maar 1 speed wereld meegedaan.
En alles verliep goed, ik had gwn de beste tegenstander direct naast me.

Iedereen dat hier wel actief speelt kent de naam wel...
Tim010, die heeft mij gwn kei hard ge*****.

En dan had ik nog een mod naast me, famdecibel denkik...
Ik heb nog nooit zo'n snelle afslachting gezien op een wereld van me ;)
 
Reactiescore
2.506
Fam (mag) geen speed spelen aangezien ze meestal de support bemant :p
 

DeletedUser75329

Guest
Sigh... :(

sadness-07.jpg

@Hopeful
 
Reactiescore
326
Ik heb nog met maar 1 speed wereld meegedaan.
En alles verliep goed, ik had gwn de beste tegenstander direct naast me.

Iedereen dat hier wel actief speelt kent de naam wel...
Tim010, die heeft mij gwn kei hard ge*****.

En dan had ik nog een mod naast me, famdecibel denkik...
Ik heb nog nooit zo'n snelle afslachting gezien op een wereld van me ;)

Hey hey, het forumaccount @tim010 staat niet gelijk aan het speedaccount. Tim heeft een name change gehad, waarna een zielig ventje @Korjakskaja Sopka zijn accountnaam heeft overgenomen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb nog met maar 1 speed wereld meegedaan.
En alles verliep goed, ik had gwn de beste tegenstander direct naast me.

Iedereen dat hier wel actief speelt kent de naam wel...
Tim010, die heeft mij gwn kei hard ge*****.

En dan had ik nog een mod naast me, famdecibel denkik...
Ik heb nog nooit zo'n snelle afslachting gezien op een wereld van me ;)


Ik schakel mijn dichtst bijzijnde buren altijd uit op speeds zodat ik safe zit. Mijn excuses daarvoor, in het vervolg gewoon berichtje sturen om elkaar niet aan te vallen, en je er aan houden natuurlijk. Ik ga er meestal wel op in ;) Verder zal je mijn niet meer op tim010 zien spelen dus als je dat account ziet spelen mag je altijd wraak nemen :D
 
Reactiescore
467
Ik schakel mijn dichtst bijzijnde buren altijd uit op speeds zodat ik safe zit. Mijn excuses daarvoor, in het vervolg gewoon berichtje sturen om elkaar niet aan te vallen, en je er aan houden natuurlijk. Ik ga er meestal wel op in ;) Verder zal je mijn niet meer op tim010 zien spelen dus als je dat account ziet spelen mag je altijd wraak nemen :D

Kut Tim ;).. Kom anders bij ons spelen Joh! Je weet trouwens dat Tim010 niet meer bestaat he. Is Legacy of Cocky Tim geworden of zoiets.

Mvg
Dick
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Kut Tim ;).. Kom anders bij ons spelen Joh! Je weet trouwens dat Tim010 niet meer bestaat he. Is Legacy of Cocky Tim geworden of zoiets.

Mvg
Dick

Ik ga je vriendelijk aanbod moeten afwijzen, geen normale werelden voor mij. En ja prachtige naam :) Tim010 bestaat ondertussen wel weer aangezien onze stoere held @Korjakskaja Sopka het nodig vond het aan te maken en te doen alsof ie mij was.
 
Bovenaan