Praathoek

Reactiescore
127
Wij hebben ook maar 11 accounts, maar wij vinden het wel leuk om op het forum bezig te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Klopt dat vind ik ook, maar daar kan zich dus niet iedereen in vinden.
 
Reactiescore
273
Als ex-rebel lid (okee, 2 minuten in de stam gezeten....) kan ik zeggen dat Rebels zo snel mogelijk moet beslissen wat het gaat worden.
- Een stam worden die een kans maakt tegen tegenstanders die als een team werken
- Een stam worden die zo veel mogelijk leden rekruteert om zo hun hoop te gooien op kwantiteit over kwaliteit.

Ik hoop toch echt wel dat Rebels een hervorming gaat meemaken om zo serieus genomen te worden.
En zo niet, dan in ieder geval de dorpen uit te bouwen met het hoofdgebouw niet hoger dan 20, en gelieve geen uitkijktorens bouwen.
Man wat duurt het lang voordat die krengen afgebouwd zijn.... pfft.
 

DeletedUser78605

Guest
Verdediger: --- Doel: Barbarendorp (497|484) C44 ME:
Aantal: 7718 7706 0 2061 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 7718 7706 0 2061 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Overlevend:

Oda en de vlag, leuk. Maar koste wel een clear plus edel :(
 
Reactiescore
127
Is ergens het overzicht nog van de regels betreft de range uitbreiding van casual 6?
 

DeletedUser70435

Guest
Dit betekent dus dat we in januari 2019 pas een verbreding kunnen verwachten, en dat in juli 2019 geen range meer hebben.
 
Reactiescore
127
Dat gaat ook zn kleine wereld echt heel saai worden...
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat gaan we ook wel proberen, maar we hebben dit op andere werelden ook al geprobeerd en het is nog nooit gelukt...

Er is woensdag een team meeting via Skype, als je me het probleem even uitlegt in PM, dan zal ik het eens aankaarten :)

Who knows!
 
Reactiescore
127
De klok is al vroeg terug gedraaid zie ik :D:D


72f1d4fec272dab6bffcd952ba23c3f0.png
 
Reactiescore
127
Dit verdient een applaus
Ik zou eerder medelijden met mezelf hebben:( Jammer genoeg zijn er 2 toetsen aankomende week die ik moet halen. En ik ben een echte student die alles uitstelt tot het laatste moment:D
 
Reactiescore
123
Ik zou eerder medelijden met mezelf hebben:( Jammer genoeg zijn er 2 toetsen aankomende week die ik moet halen. En ik ben een echte student die alles uitstelt tot het laatste moment:D

Hoop ik voor je dat je het gaat halen :)
 
Bovenaan