Praathoek

Reactiescore
91
Maar dat is toch ook precies wat je kan verwachten van een casual wereld?:D

Blijkbaar ja. Had voordien nog nooit op een casual gespeeld, maar wist niet dat die aanvalsranges zo gelimiteerd waren. Snap niet wat mensen leuk kunnen vinden aan een casual, zeker niet de eerste maanden. Eens die limieten wegvallen en er een voldoende grote wereld is, kan het best wel leuk worden. Maar aan die laatste voorwaarde zal echt niet voldaan zijn op CS6.
 
Reactiescore
324
Blijkbaar ja. Had voordien nog nooit op een casual gespeeld, maar wist niet dat die aanvalsranges zo gelimiteerd waren. Snap niet wat mensen leuk kunnen vinden aan een casual, zeker niet de eerste maanden. Eens die limieten wegvallen en er een voldoende grote wereld is, kan het best wel leuk worden. Maar aan die laatste voorwaarde zal echt niet voldaan zijn op CS6.
De eerste maanden zijn inderdaad vreselijk. Bb's edelen en een beetje farmen om bij te blijven.. En die range gaat volgens mij pas over een jaar verkleind worden. Ik denk dat het twteam de rangeverbredingen nog een keer moeten heroverwegen, als cas6 inderdaad erg klein blijkt is een jaar wachten tot je meer mensen aan kan vallen veel te lang...

De tijd van grote werelden is helaas voorbij.. de enige grote wereld op dit moment is nog cas1, maar daar is het niveau ook dieptriest :D
 
Reactiescore
127
Casual 6 is alleen nog leuk om een beetje inactief te spelen.

Als ik serieus iets wil doen zoek ik wel een andere wereld op.
 
Reactiescore
127
Ik zie dat het beste casual 6 account er vanaf vandaag ook is:D
 
Reactiescore
123
Wens iedereen via deze weg fijne kerstdagen!
 
Reactiescore
127
Er komt weer een nieuwe stam bij op casual 6 gaat de wereld dan toch nog wat groter worden:D
 
Reactiescore
324
Is casual überhaupt wel interessant in deze fase? Is het niet alleen beetje constant map refreshen voor barbs?
Farmen, bb's edelen, dorpen opbouwen en om 1:30 snachts kijken of er spelers op delete zijn gegaan. Af en toe een recapoorlogje om een groot dorp. Totaal niet interessant dus.
 
Reactiescore
127
Nee casual is nu lekker niks doen en idd beetje farmen en in de nacht checken naar barbs:D
 
Reactiescore
123
Zijn glazen bol was defect @St. Jimmy hij moest bij de bouwmarkt een nieuwe halen :cool:
 
Reactiescore
127
Famke is natuurlijk wel de beste stam van casual 6:D
 
Bovenaan