Praathoek

Reactiescore
123
Hallo allen,

Heel veel plezier gewenst op deze wereld!
 

DeletedUser74880

Guest
Een kort vraagje (vandaar dat ik geen nieuw topic start)
Als ik dat dorpen "Verplaats" ding gebruik.. Hoe gaat het dan met je dorp die je momenteel hebt in Casual.. Neem je gewoon je dorp mee? Of begin je opnieuw met 26 punten of met de punten waarmee je in Casual begon?
 

DeletedUser70435

Guest
Een kort vraagje (vandaar dat ik geen nieuw topic start)
Als ik dat dorpen "Verplaats" ding gebruik.. Hoe gaat het dan met je dorp die je momenteel hebt in Casual.. Neem je gewoon je dorp mee? Of begin je opnieuw met 26 punten of met de punten waarmee je in Casual begon?
Om ook alvast andere eventuele vragen te beantwoorden:
• Bouwopdrachten en rekruteeropdrachten blijven doorlopen
• Actieve troepenbewegingen (dus bijvoorbeeld een aanval op een barbarendorp) zullen geannuleerd worden en lopen dezelfde tijd terug naar je dorp, als dat ze terug zouden lopen naar je 'oude' dorp.
• Verder blijft je dorp precies hetzelfde, dus alle gebouwen hebben dezelfde hoogte.
 

DeletedUser74880

Guest
Bedankt voor de antwoorden :) Dan kan ik nog even denken :p
 
Reactiescore
91
De eerste wereld die officieel flopt door het schrijnend aantal spelers
 

DeletedUser76198

Guest
Volgens mijn berekeningen ga ik op 46 edels uitkomen die ik kan maken over 2 dagen, wanneer ik mijn dorp verplaats (1173 goudmunten). M'n goudmunten gaan 13.200 leem per stuk kosten :p

Dat zal ongetwijfeld niet het meeste zijn wat op casual 6 gaat komen

Bram hier :eek: noobwereld confirmed.
 
Reactiescore
127
Hallo mede noobs binnenkort ben ik er ook:D
 
Reactiescore
127
Ja casual3 is gewonnen dus dan moeten we maar weer casual6 gaan spelen:p
 
Reactiescore
1.019
12:58:53:957 uur
12:58:54:157 uur

allermooiste is nog wel de 800 ms treintjes op deze wereld haha
 
Reactiescore
91
Hoe meer pakketjes, hoe meer vreugd!

Nee serieus, wereld is vreselijk. Tenzij je het uitdagend vind om snel veel BB'tjes te pakken zou ik niemand aanraden om te starten.
 
Bovenaan