Praathoek

Reactiescore
2.506
Als de wereldchat er is, is het weer rip AF :(
 
Reactiescore
2.506
Nee hoor hele andere communicatie daar.

Misschien wel andere mensen, maar vroeger kwam een deel van die mensen dan naar het AF als ze een discussie wilde voeren of met gewoon iets kwijt wilde. Dat het AF nu minder wordt heeft zeker niet alleen te maken met skype, maar ook met het verkleinende community. skype biedt een ander platform. Wat de meeste spelers makkelijker dus aantrekkelijker vinden. Hierdoor trekken er steeds meer discussies naar skype ipv het forum.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser70541

Guest
Ja alleen maakt mij het persoonlijk niet uit waar de discussie gevoerd word, als die discusssie er maar is. En ik ben juist van het gemak;)

Er is altijd al een wereldchat geweest en dat hoort ook gewoon!
 
Reactiescore
141
Al die discussie over die discord/skype, wat boeit het eigenlijk? Is allebei niet het AF so let it be
 

DeletedUser69628

Guest
Is het iets nieuws op deze wereld dat veel mensen hun def plaatsen in bb dorpen? Of heb ik gewoon pech en zit ik in de buurt bij een stel gefrustreerde kerels die t weer eens met hun rechterhand moeten doen vanavond ipv een vriendin? #manmanman
 

DeletedUser61134

Guest
Is het iets nieuws op deze wereld dat veel mensen hun def plaatsen in bb dorpen? Of heb ik gewoon pech en zit ik in de buurt bij een stel gefrustreerde kerels die t weer eens met hun rechterhand moeten doen vanavond ipv een vriendin? #manmanman

Niks nieuws om in de eerste 5 dagen al wat ODA te harken :p
 
Reactiescore
2.506
Weetje hoe dat komt en wanneer dit is gebeurd? Het begint met een 'S' en het eindigt met 'wereld'.
 
Bovenaan