Praathoek

DeletedUser61134

Guest
Alsof ik zo zwaar ben.
Je kon mij zo bij het handbagage doen
 
Reactiescore
3.536
Dat betwijfel ik :s Handbagage mag trouwens laar 30 op 20 - 20 zijn ofzo iets :eek: Pas je daar in? :eek:
 

DeletedUser78773

Guest
Het val me op sinds de nieuwe regels dat wereld 58 ontploft en er veel spelers verdwijnen .
Nu ligt dit grotendeels aan die achterlijke zware straffen van het TW team en of je nu fout of per ongeluk bezig ben , dat interesseer gehele TW mods en leiding niet .
Lezen is een moeilijk iets , want je moet er bij denken en aanpassen is ook zoiets je zal er niet aan moeten denken !

Nu is de winnaar bekend op 58 zonder dat deze is uitgespeeld en ik feliciteer deze stam Novus alvast een gekregen overwinning met grote dank Tribal wars !!!!!!!

Veel succes verder en sterkte spelers die gewist zijn .

ALL fore the Money he ?
 
Reactiescore
3.536
Novus is al gewonnen de dag dat enkele oost spelers op del gingen. Het spijtige is dat sommige '''pro's''' in het westen daar iets te laat zijn achtergekomen :s
 

DeletedUser77710

Guest
Waarom altijd zo pessimistisch? :( Novus is belange nog niet gewonnen :( heil abuser :eek:
 

DeletedUser78773

Guest
Waarom altijd zo pessimistisch? :( Novus is belange nog niet gewonnen :( heil abuser :eek:

Nou ze worden behoorlijk geholpen door TW de idioterie sla toe .
Ze geven een straf en zeggen er niets meer over en als je dan de straf accepteer omdat je je stam genoten niet in de steek wil laten dan straffen ze je nog en keer door alles vol te pompen met 20k OS terwijl die dorpen voorheen met OFF stond .

Dus diverse gaan op delete en ik overweeg het nu ook , want is echt geen aardigheid meer aan op 58
 

Deleted User - 487871837

Guest
Even promoten:

Er gaat weer een nieuwe ronde WvW van start, vrij gericht op nieuwe spelers, om wat meer mensen naar het spel te trekken.

Het inschrijftopic (clicky) kun je daar vinden. Doe vooral mee en make a boy proud :)

(Het is leuk en je kunt ongemodereerd spammen ;););))
 
Reactiescore
3.536
Een zetel is een zetel en een stoel is een stoel. Een bank is iets waar je u geld op zet!
 
Bovenaan