Praathoek

DeletedUser69389

Guest
Martijn nam wel als 1 van de weinige initiatief in tegen stelling tot vele andere die niets deden buiten klagen en zeuren dat kan niemand hem verwijten.
Laat die nitwits lekker Jannes. In eigen waarheden geloven kunnen ze goed. Gewoon lekker op negeren zetten en ook op skype negeren. Ben je veel beter mee af. Zie wiezo spelers die als leider zonder opgaaf van reden op delete gaan en daarna er grappig over gaan doen kan ik niet serieus nemen.
 
Reactiescore
460
Laat die nitwits lekker Jannes. In eigen waarheden geloven kunnen ze goed. Gewoon lekker op negeren zetten en ook op skype negeren. Ben je veel beter mee af. Zie wiezo spelers die als leider zonder opgaaf van reden op delete gaan en daarna er grappig over gaan doen kan ik niet serieus nemen.
En jij moet wel serieus genomen worden ?
 

DeletedUser61134

Guest
Had je veel van kunnen opsteken :(

Maar als ik de hele tijd meegeluisterd had;

- Had ik mijn impossible difficulty winst niet behaald en stond ik niet in de top 5

- Had ik alles onthouden en kan ik random over 10 jaar domme voetbalscores van 2018 citeren wat dus ten kostte gaat van andere informatie.



Also, in Nederland zijn menufoto's van McDonalds en Burgerking(en vele overige winkels en resto's) van plastic.
Is dat eigenlijks niet voorliegen van de consument?

Neem als voorbeeld de Big Mac
De hamburger in de foto is belegd met een combinatie van plastic en echte voedingsmiddelen om ons te verleiden.

^
Voorbeeldje van de informatie die mijn brein misloopt als ik me bezig ga houden met sportscores :eek:
 

DeletedUser77710

Guest
Ik vind jou een naar en kortzichtig mannetje, je getuigd van stereotype puberaal gedrag.

Wat is dit nu? :p Je kent mij helemaal niet. En de laatste dagen heb ik amper op het AF gereageerd, omdat ik gewoon wou dat er iets van P & P was op dit forum. Als jij dan o zo volwassen bent, is het dan je taak niet om dat 'puberaal' gedrag te aanvaarden en gewoon voort te gaan? En wetende dat dit van zelf over gaat gaan?

Ja en van die 50 man kent niemand haar dus snap je punt niet? Heeft niets met een eigen mening te maken.

Je moet niet iemand kennen om te concluderen dat die dat niet heeft, toch? Adhv foto's ben je al heel veel. Jowel, wanneer is iets dik? Daar staat toch geen getal op? Iemand zegt van, dit is dik, of dit is mager.

Maar Jannes, deze discussie is toch belachelijk? ^^
 
Reactiescore
166
Wat is dit nu? :p Je kent mij helemaal niet. En de laatste dagen heb ik amper op het AF gereageerd, omdat ik gewoon wou dat er iets van P & P was op dit forum. Als jij dan o zo volwassen bent, is het dan je taak niet om dat 'puberaal' gedrag te aanvaarden en gewoon voort te gaan? En wetende dat dit van zelf over gaat gaan?
Dan is het al vrij knap dat je dit beeld creëert terwijl je zo weinig leesstof voor de gedachte aanbied en Aanvaarde? overdrijven is ook een kunst, was nou net niet van plan je opnieuw een opvoeding te geven ofzo :oops:
 
Reactiescore
3.536
Je moet niet iemand kennen om te concluderen dat die dat niet heeft, toch? Adhv foto's ben je al heel veel. Jowel, wanneer is iets dik? Daar staat toch geen getal op? Iemand zegt van, dit is dik, of dit is mager.

Maar Jannes, deze discussie is toch belachelijk? ^^

Heb je het nu over het lichamelijke of het materiële ? En ja deze discussie is belachelijk zoals alle discussie waaraan jij bent betrokken.
 
Bovenaan