Praathoek

DeletedUser70541

Guest
Linkin Park vind ik als enige mooi uit die genre. Ik ben ook meer van hardstyle en commercieel. Voor het trainen luister ik nog wel eens graag naar een motivational speech:D
 
Reactiescore
603
Linkin Park vind ik als enige mooi uit die genre. Ik ben ook meer van hardstyle en commercieel. Voor het trainen luister ik nog wel eens graag naar een motivational speech:D
Zit ik nu toch toevallig Linkin Park te luisteren ^^
Ik ben linkin park ook een goeie band, luister het regelmatig.
 

DeletedUser76356

Guest
Favorites?

Die van mij zijn One More Light (because the lyrics), Castle of glass, Shadow of the day en In The End
 
Reactiescore
603
A light that never comes, numb, in the end.

Net onder mij ligt al een PP booster :(
 

DeletedUser74396

Guest
niet dat ik start, maar ik zag deze passeren en kon het niet laten:

Even de gedachte van de gemiddelde pechvogel aanhalen:
2bcee48d8d.jpg


Start over they said...
You'll have an equal chance they said
 

DeletedUser7072

Guest
Zo wat zijn die nieuwe werelden stil geworden zeg. Een jaar geleden was het al erg, maar dit slaat alles. Een nieuwe wereld met maar 3 non sticky topics, ik ben toch wel gewend dat een nieuwe wereld ondergespamt wordt en de AF'ers een kat en muis spel met de mod spelen.
 
Reactiescore
2.508
Zo wat zijn die nieuwe werelden stil geworden zeg. Een jaar geleden was het al erg, maar dit slaat alles. Een nieuwe wereld met maar 3 non sticky topics, ik ben toch wel gewend dat een nieuwe wereld ondergespamt wordt en de AF'ers een kat en muis spel met de mod spelen.

De mods zijn dominanter geworden Dirk
 

DeletedUser77710

Guest
Ik luister alles :D

Ik ook

Favorites?

Die van mij zijn One More Light (because the lyrics), Castle of glass, Shadow of the day en In The End

In the end is wel echt pure zaligheid!

Zo wat zijn die nieuwe werelden stil geworden zeg. Een jaar geleden was het al erg, maar dit slaat alles. Een nieuwe wereld met maar 3 non sticky topics, ik ben toch wel gewend dat een nieuwe wereld ondergespamt wordt en de AF'ers een kat en muis spel met de mod spelen.

Als mods de dubbelposten wegdoen, dan heb je al de helft minder van het aantal pagina's op de wereldfora :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Zo wat zijn die nieuwe werelden stil geworden zeg. Een jaar geleden was het al erg, maar dit slaat alles. Een nieuwe wereld met maar 3 non sticky topics, ik ben toch wel gewend dat een nieuwe wereld ondergespamt wordt en de AF'ers een kat en muis spel met de mod spelen.

Best jammer :/
 
Reactiescore
1.731
Moet je zelf weten. Ik bedoelde er mee dat de modjes over de jaren steeds chiller zijn geworden.
 
Bovenaan